sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:7

ט . חשיפה לעולמות תוכן אחרים 86 י . ניצחונות קטנים ומימוש הפוטנציאל האישי 86 יא . דרג הביניים של ההנהלה : המפתח לקידום החדשנות 88 החסמים הפוגעים בקידום החדשנות 93 א . חסמים פסיכולוגיים 94 1 . תחושת אי-מסוגלות ואפקט הבושה 96 2 . אפקט הפחד והחשש לטעות 97 3 . חשש מתגובת המנהל 105 4 . חשש שכלל לא יתייחסו לרעיון 106 5 . היעדר תקציב למימוש ההצעה 106 6 . תגמול לא הוגן 107 7 . ההצעה ״תחזור כבומרנג״ 107 8 . היעדר מתן קרדיט 107 9 . חשש לפגוע בקולגה או להיפגע 108 10 . ההצעה אינה בתחום אחריותו של העובד 109 11 . ההצעות ״נופלות בין הכיסאות״ 109 ב . חסמים ניהוליים וארגוניים 110 1 . חשש שההנהלה תוצף בהצעות וברעיונות 110 2 . היעדר תקציב ליישום ההצעות 112 3 . הקושי בטיפול בהצעות במבנה מטריציוני 113 4 . החזר מיידי של ההשקעה 114 5 . השוטף מנצח את החדשנות 115 6 . רצף הטיפול בהצעות נקטע בשל חילופי תפקידים 116

ספרי ניב


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help