sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:7

אובייקטים מרכזיים ברובד הממשי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 191 הבית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 191 הזמן כמשאב ממשי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 193 כסף . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 198 אובייקטים טכנולוגיים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 203 הרובד הממשי והמסגרת הטיפולית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 206 סיכום . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 207 7 . הרובד המנטלי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 209 משפחה : נקודת מפגש בין עולמות פנימיים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 209 פנטזיות משותפות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 215 אובייקטים מוקדמים ושחזור ביחסים מאוחרים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 216 אובייקטים מאוחרים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 219 המעבר להורות כאובייקט מאוחר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 222 תחרות בין ייצוגים של בני המשפחה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 225 העיוות הבלתי נמנע ברובד המנטלי : בעולם הפנימי אין גבולות . . . . . . . . . 229 אובייקטים וירטואליים : כאשר הרובד המנטלי אינו פוגש את גבולות המציאות . . . . . . . . . . . . . . . . . . 234 הלא - ידוע המשפחתי במצבי מעבר ושינוי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 240 צמצום המפגש עם המציאות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 242 הרחבת המפגש עם המציאות באמצעות אובייקטים מאוחרים . . . . . . . . . 247 סיכום . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 249 הקשר בין הרובד המנטלי והלא - ידוע המשפחתי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 249 "הקומה הנוספת" ברובד המנטלי של היחסים והלא - ידוע המשפחתי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 250 8 . מיניות ומרחב הביניים הארוטי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 251 המיניות הזוגית ועומסיו של הלא - ידוע המשפחתי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 254 השפה של המטפל באהבה המינית הארוטית של בני הזוג . . . . . . . . . . . . . . . . 255 חוסר התאמה מיני . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 256 הפסקה חד - צדדית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 262 בגידה וקריסת מרחב הביניים הארוטי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 273 לפני הבגידה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 274 בזמן הבגידה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 276 עם גילוי הבגידה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 276 סיכום . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 277 ד״ר אביבה מזור | 7

איפאבליש הוצאה לאור


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help