sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

מה אומרים על הספר ? "יצחק משיח חושף בספרו פן פחות מוכר, אך בהחלט חשוב, של יחסי הייטק - מדיה . יש מי שיוצר הצלחה מתחת לרדאר, אך מרבית החברות צריכות חשיפה טובה כדי לגייס כסף, למשוך עובדים מצטיינים, לפעמים גם כדי להגיע לתודעה של לקוחות פוטנציאליים" ( דב מורן, יזם, משקיע הון סיכון, ממציא הדיסק און קי ) . "קריאת חובה לכל העוסקים בתחום או למי שרוצים להעמיק את ההבנה בעולם התקשורת . הספר מרתק וחכם בצורה שבה הוא מנגיש את ההיבטים התקשורתיים של תעשיית ההייטק . הבהירות והדיוק שבהם המידע מאורגן בספר מסייעים לכל קורא להציץ אל נבכי התעשייה הטכנולוגית ולהבין את הייצוגים שלה" ( אביב ויצמן, דוברת מייקרוסופט ישראל ) . "כל מי שרוצה ללמוד על הקשרים בין תעשיית ההייטק המתפתחת בישראל לבין התקשורת, צריך להתחיל בספר זה, הכולל ממצאים ממחקר פורץ דרך . בספרו, יצחק משיח מביא נתונים מעניינים ומסביר כיצד חברות הייטק בשלבים שונים של מחזור החיים יכולות להשיג את תשומת הלב התקשורתית ולייצר כותרות" ( טובה כהן, לשעבר עיתונאית טכנולוגיה ברויטרס, כיום עוסקת בתקשורת שיווקית בחברת הייטק ) .

אוריון הוצאה לאור


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help