sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

כרך ב מבוא / טובה מוסט ודליה רינגוולד - פרימרמן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 שער שלישי : גישת השילוב וההכלה, הסתגלות חברתית - רגשית וכישורי תאוריית ה - mind פרק 10 : אתגרים בשילוב תלמידים עם ליקוי שמיעה במסגרות חינוך רגילות / נעמה צח . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11 פרק 11 : הילכו שניים יחדיו בלתי אם נועדו ? אתגרים בשילוב ילדים בגיל הרך עם ליקוי שמיעה / שרי בני - נוקד, שרה אינגבר ודליה רינגוולד - פרימרמן . . . . . . . . . . . 49 פרק 12 : טיפוח תאוריית ה - mind בקרב פעוטות עם ליקוי שמיעה / מרגלית זיו ודרורית בן יצחק . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 98 פרק 13 : הבנת רגשות ואמונות מוטעות בקרב ילדים עם ליקוי שמיעה / מרגלית זיו, שירית כהן - קוקה וטובה מוסט . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 130 פרק 14 : השפעת מובנות הדיבור של אנשים עם ליקוי שמיעה על עמדות הזולת כלפיהם ועל היבטים חברתיים ורגשיים בחייהם / טובה מוסט . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 162 שער רביעי : היבטים בשיקום שמיעתי ובהתערבות חינוכית פרק 15 : שיקום שמיעה באמצעות השתלת שתל שבלול / מיכל לונץ, תלמה שפק, נועם יהודאי וטובה מוסט . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 187 פרק 16 : הנגשה אקוסטית וחשיבותה בעבור תלמידים עם ליקוי שמיעה / אורלי הלפרן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 223 פרק 17 : שותפות בין הורים לאנשי מקצוע בתכניות התערבות לילדים צעירים עם ליקוי שמיעה / שרה אינגבר ואסתר דרומי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 264 פרק 18 : מבנה - על למערך שיעור שפתי - קוגניטיבי : מודל להוראת תלמידים חירשים וכבדי שמיעה / הינדי שטרן ושרה זנדברג . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 300 פרק 19 : קידום ילדים חירשים וכבדי שמיעה בעזרת טכנולוגיות מתקדמות / סיגל עדן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 346 פרק 20 : היבטים תאורטיים ומעשיים בתהליכי התפתחות הקריירה של צעירים עם צרכים מיוחדים : התמקדות בצעירים עם ליקוי שמיעה / רחל גלי צינמון . . . . . 384 פרק 21 : התפתחות פרופסיונלית בקרב סטודנטים להוראת תלמידים עם ליקוי שמיעה / רינת מיכאל . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 412 על אודות הכותבים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 444 תקציר באנגלית ( abstract ) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 447

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help