sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

ציר הכניסה לבית חודר את הגריד הריבועי באלכסון ושובר את האורתוגונליות של המגרש וגם זה המגדיר את מערכת היחסים של חללי הבית השונים אחד עם האחר ועם הנוף הייחודי לים . הבית ממסגר את אינסוף - הים, כך שחוויית הנוף מקבלת פורמטים שונים : בכניסה, בתווך, בחדרים ובחוץ . הפטיו המרכזי היווה בסיס לתכנית, הוא ממסגר את הנוף מצד אחד ומאפשר נגישות לים מצד שני . כך נוצרת סכמה של שלוש חצרות : חצר כניסה קדמית, פטיו מרכזי סביבו בנוי הבית וחצר אחורית . חדרי השינה וחללים הציבוריים פונים לפטיו מצד אחד ולים מצד שני . נ עם הכניסה מהחצר הקדמית, הים מתגלה מהפטיו דרך חריץ הפינה הנגדית, המערבית . גם בריכת השחייה הבנויה על אותו הציר, מונמכת תחת מפלס הבית בכדי לא לחתוך את המבט ולהותיר את הים ראשון בהיררכיה . החצרות והפטיו ( ששטחם זהה לשטחים הבנויים ) , מגדילים את תחושת החלל, מפרידים וגם מחברים בין האגף הציבורי ( סלון, פינת אוכל, מטבח ) ובין אגף חדרי השינה, כך שכל החדרים פונים לפטיו הפנימי ובו בזמן גם מפנים חזית פתוחה אל הים פרק שני / / AN ARCHITECT IS THE DRAWER OF DREAMS אדריכלית אורלי שרם 11

מתחמי עיצוב ואדריכלות


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help