sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

חשיבה מקרטעת 11 בתכנון לימודים והערכה, תלמידי מחקר וחוקרים נוספים . יחד אנחנו חוקרים היבטים שונים של תוכניות לימודים . מוקד מרכזי בעבודתנו לאורך השנים הוא החינוך לחשיבה וביטוייו בתוכניות לימודים במקצועות השונים . במסגרת זו ניתחנו מטרות של תוכניות לימודים, משימות בספרי לימוד ושאלות במבחני בגרות, ניתחנו מסמכים מנקודות מבט שונות, התייחסנו לחשיבה ביקורתית וחשיבה יצירתית ועוד . חלק מהמחקרים פורסמו בבמות בינלאומיות שונות בכנסים וכמאמרים אקדמיים, וחלק אחר טרם ראה אור . ספר זה חולק עם הקוראים את התובנות העיקריות שעלו ממחקרים אלה . לצד ניתוח של החינוך לחשיבה בהקשר קוריקולרי, הספר מציג דיסציפלינה מחקרית המתמקדת בחקר מדיניות חינוכית דרך מסמכי תוכניות לימודים . תוכנית הלימודים, על כל היבטיה, מהווה כלי מרכזי שבאמצעותו המדיניות החינוכית מגיעה אל שדה החינוך, אל בתי הספר והכיתות . הספר מציג ומדגים לקוראים משנה סדורה של חקר מדיניות דרך מסמכי תוכניות לימודים, ומבסס תהליכים מחקריים שבאמצעותם ניתן לחקור מסמכי תוכניות לימודים . הספר מיועד לקהל רחב : לאנשי חינוך, מורים, מנהלים ומפקחים המעוניינים להבין כיצד בא לידי ביטוי החינוך לחשיבה במסגרת תוכניות לימודים . הוא מיועד למורי מורים האמונים על טיפוח יכולותיו הפדגוגיות של דור העתיד של המורים . הוא מיועד לסטודנטים ולחוקרים בתחום החינוך המתעניינים בחקר תוכניות לימודים . הוא מיועד למקבלי החלטות וקובעי מדיניות, והוא מיועד לקהל הרחב הרוצה להבין כיצד בא לידי ביטוי תחום חשוב זה במערכת החינוך הישראלית כחלק מהמשימה של חינוך דור העתיד . התאמת הספר לקהל רחב של קוראים מחייבת שילוב של היבטים שונים . לצד חלקים בעלי אופי תיאורטי, הספר כולל

רסלינג


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help