sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
From:  > שינוי > מקורות

Page:104

104105 / ■ הרפז יפעת, ( 2002 ) : עיבוד שטח ועיבוד עומק בתהליך למידה בהוראה מרחוק במערכת סינכרונית לעומת תהליך למידה בהוראה מרחוק במערכת א-סינכרונית . ■ ונגרוביץ ניבה, ( 2012 ) : קשר בין מטרות ההוראה והתאמת ההוראה לצרכי הלומד, לבין תחושת "מרחק ההבנה ההדדית" של מרצים בסביבת למידה מרחוק לעומת סביבה מסורתית . ■ חיבה לימור, ( 2005 ) : ציפיית מסוגלות לעומת ציפיית תוצאה של סטודנטים הלומדים בשיטה מתוקשב בהשוואה לסטודנטים הלומדים בשיטה מסורתית . ■ חקק אושרת, ( 2006 ) : הקשר בין תלות ואי תלות שדה והשפעתם על רמת שיפור התפיסה החזותית באמצעות תוכנה גרפית תלת ממדית . ■ יערי זהר, ( 2006 ) : הנעה והישגים בקר תלמידים הלומדים מתמטיקה בשיטה משולבת ( למידה מרחוק ושיטה מסורתית ) , לעומת תלמידים הלומדים בשיטה המסורתית . ■ לב יוסי, ( 2003 ) : ניתוח אינטראקציות המופיעות בשתי סביבות הוראה : למידה מרחוק באמצעות ועידת-וידיאו, ולמידה פרונטלית . ■ לב יעל, ( 2002 ) : התנהגות לא מילולית של מרצה ותפיסת הסטודנטים אותו, באינטראקציה הכיתתית, בהוראה מרחוק באמצעות ועידת וידאו ובהוראה פרונטלית . ■ מורדוך עצמון לאה, ( 2019 ) : אימון לתווך הדדי והשפעתו על אינטראקציה בין עמיתים ועל מוטיבציה ללמידה בסביבה מתוקשבת בכתה . ■ משה ענת, ( 1997 ) : לימוד מיומנויות הבנת הנקרא באמצעות מחשב – השפעת למידה מתווכת על הישגי תלמידים . למידה מתווכת על הישגי תלמידים . ■ עשת ענת, ( 2003 ) : קשר בין גיל ותהליכי אינטראקציה בלימוד באמצעות אינטרנט . ■ צייכנר אורית, ( 2007 ) : השפעתם של סוגי משוב שונים ( משוב לתוכן, משוב ליכולת ומשוב למאמץ ) ושל גורמים אישיותיים על הישגים, שביעות רצון והתמדה של תלמידים בסביבת לימוד מרחוק . ■ שמיר אורית, ( 2018 ) : ניתוח רכיבי תווך באינטראקציה לימודית, המתקיימת בין תלמידים הלומדים בצוותא, בבית ספר יסודי, באמצעות למידה מרחוק .

אופיר, ברוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help