sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:84

8485 / שגם מתקשים להתמודד עם חידוש בדרך ניהול ההוראה שלהם ( % 20 ) . לעומת זאת מורים שבאופיים הם נוטלים סיכון, הם כאלה שגם מוכנים לחדש בשיטת הוראתם ( % 80 ) . למורים בעלי אופי ניטראלי לא הייתה עמדה נחרצת . הם הסכימו להטמיע את המחשב ב- % 50 מהמקרים . התוצאה המעניינת ביותר, מראה שכל המורים מוכנים להטמיע חידוש במערכת ההוראה שלהם, כאשר החידוש הוכיח את עצמו ב- % 100 של המקרים בעבר . הצלחה מביאה להצלחה . על בסיס תוצאות אלה פיתחנו את התאוריה : "איים של הצלחה" . הנחת היסוד הייתה שהמטרה הראשונה של כל פרויקט היא – להבטיח הצלחה . ההשפעה הדומיננטית על ההחלטה להטמיע חידוש, היינו, להשתמש במערכת חדשה, היא הידיעה שהמערכת כבר נוסתה בעבר וזכתה להצלחה . ככל שהמערכת זוכה להצלחה גדולה יותר, כן גדל הסיכוי שמספר המתנגדים להטמיע את המערכת יקטן . התוצאות מראות כי במערכת בה הניסיון הקודם מראה הצלחה של % 100 , מספר המתנגדים להטמיע אותה יהיה נמוך ביותר וכמעט לא משנה מה נטייתו האישית של מקבל ההחלטה . א י ים ש ל ה צ ל ח ה

אופיר, ברוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help