sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

חטיבה ראשונה | האנליטיקה הטרנסצנדנטאלית ספר ראשון | הא נליטיקה של המושגים פרק א — על הקו המנחה לגילוי כל מושגי השכל הטהורים . . . 167 תת-פרק 1 — על השימוש הלוגי בשכל בכלל . . . . 168 תת-פרק 2 — על הפונקציה הלוגית של השכל בשיפוטים ‹§ 9› . . . 169 תת-פרק 3 — על מושגי השכל הטהורים, או הקטגוריות ‹§ 10 – § 21› . . 172 פרק ב — על הדדוקציה של מושגי השכל הטהורים . . . . 181 תת-פרק 1 — על העקרונות של דדוקציה טרנסצנדנטאלית בכלל ‹§ 31› . . 181 מעבר לדדוקציה הטרנסצנדנטאלית של הקטגוריות ‹§ 41› . . 185 [ הדדוקציה הטרנסצנדנטאלית במהדורה B ] . . . . תת-פרק 2 — דדוקציה טרנסצנדנטאלית של מושגי-השכל הטהורים ‹§ 15 – § 72› [ B ] . 188 [ הדדוקציה הטרנסצנדנטאלית במהדורה A ] . . . . תת-פרק 2 — על היסודות האפריוריים לאפשרות הניסיון ( A ) . . . 209 תת-פרק 3 — על יחס השכל אל מושאים בכלל והאפשרות להכיר אותם באופן אפריורי ( A ) . 218 ספר שני | האנליטיקה של העקרונות מבוא — על כוח-השיפוט הטרנסצנדנטאלי בכלל . . . . 228 פרק א — על הסכמטיזם של מושגי-השכל הטהורים . . . . 230 פרק ב — שיטה של כל העקרונות של השכל הטהור . . . . 236 תת-פרק 1 — על עקרון-העל של כל השיפוטים האנליטיים . . . 237 תת-פרק 2 — על עקרון-העל של כל השיפוטים הסינתטיים . . . 238 תת-פרק 3 — הצגה שיטתית של כל העקרונות הסינתטיים של השכל הטהור . 241 1 . אקסיומות של ההסתכלות . . . 244 2 . הטרמות [ אנטיציפציות ] של התפיסה . . . . 246 3 . אנלוגיות של הניסיון . . . . . 252 א . אנלוגיה ראשונה : עקרון ההתמדה של העצם . . . 256 ב . אנלוגיה שנייה : עקרון העקיבה הזמנית לפי חוק הסיבתיות . . 260 ג . אנלוגיה שלישית : עקרון הקיום-יחד לפי חוק פעולת הגומלין או השותפות . 271 4 . הפוסטולטים של החשיבה האמפירית בכלל . . . . 276 הפרכת האידאליזם ( B ) . . . . . 280 הערה כללית לשיטת העקרונות ( B ) . . . . 287 פרק ג — על הטעם להבחנה של כל המושאים בכלל בין פנומנה לנומנה . . 291 נספח : על הדו-משמעות של מושגי הרפלקסיה . . . . 305 הערה לדו-משמעות של מושגי הרפלקסיה . . . . 309

הקיבוץ המאוחד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help