sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:14

14 יצחק בנימיני עם ז׳וליה קריסטבה האופי המשפטי במהותו של האסלאם, המוגדר על ידי החוק ) שריעה ( , נשען על אמונה המובנת כ"כניעה" ) אסלאם ( לאלוהות הכל – יכולה, מבלי שקיימת הבחנה יסודית בין אמונה לאסלאם . הקוראן מפריד את האל של האבהות, והסורה של "טוהר האמונה" ) סורה 112 ( מדגישה בתוקף את היחידיות האלוהית, הזרה לכל אידיאה של הולדה : "אמור, הוא אלוהים אחד . אלוהים לעד, לא ילד ולא הולד, שווה לו אין גם 3 הנוסחה "הוא ] הינו [ הוא" — גוף שלישי ) ה"לא אחד" . איש" ( המכפיל את עצמו כמראה — מתמצתת היטב את הטרנסצנדנציה המוחלטת הזאת, ללא אנלוגיה עם הברואים ; רצון שרירותי ; מציאות ייחודית שהקוראן מכתיר ב – 99 תארים ) החי, הכביר, החכם, הרחמן וכו' ( . כטקסט התגלות, הקוראן אינו מזמן כל דאגה לרפלקסיה, ואף אם האחריות האנושית זוכה לאזכור ולהכרה, בשום מקום אין הסבר כיצד הכל – יכולת של הגזרה האלוהית, שכנגדה בני האדם חסרי אונים, משכילה להתפייס עם מעשיהם של בני האדם, מעשים שכשלעצמם ניחנים באחריות ומתוגמלים, אך אינם 3 . ] הקוראן , תרגם מערבית והוסיף הערות, נספחים ומפתח : אורי רובין, תל אביב : אוניברסיטת תל אביב, 2005 . [

רסלינג


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help