sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

אסטרטגיות להפעלת הכוח והסמכות של המנהל 94 מתי המנהל יכול לצפות להיענות מצד המורים ? 95 ; מהן האסטרטגיות להפעלת סמכות המנהל ? 96 ההיבטים המיקרו – פוליטיים בבית הספר 98 המחקר על מיקרו – פוליטיקה בבית הספר 100 המשגות חלופיות למושג הכוח והסמכות 104 העצמת מורים 104 ; נקודת מבט פמיניסטית 106 רשימת מקורות 107 פרק חמישי : יחסי בית הספר וסביבתו 113 גישת המערכות הפתוחות 114 גישות תיאורטיות לחקר הסביבה הארגונית 118 גישת המידע 118 ; גישת התלות במשאבים 120 ; גישת ההתניות 121 הגישה המוסדית לחקר הסביבה של בית הספר 123 קונפורמיות לכללים מוסדיים 125 ; אימוץ רכיבים דומים 126 ; אסטרטגיית ההבדלה 127 יחסי קהילה – בית הספר 129 רפורמת בחירת ההורים 132 רשימת מקורות 134 שער שני : הפרט בארגון החינוכי 139 פרק שישי : קריירות בארגון החינוכי 141 מושג הקריירה ומחקרי הקריירה 141 גישת שלבי הקריירה 143 בחירת הקריירה הניהולית 145 ; הכניסה לתפקיד הניהולי 148 ; תהליך הסוציאליזציה המקצועית של מנהלים 150 ; מנטור בתהליך הסוציאליזציה 152 ; שלב ההתפתחות וההתקדמות בתפקיד 153 ; שלב אמצע הקריירה 154 ; שלב הקריירה המאוחרת 157 התפתחות קריירה − היבט חיצוני 159 רשימת מקורות 161 פרק שביעי : הנעה, שביעות רצון ומחויבות בעבודה החינוכית 167 הנעה בארגון החינוכי 167 הנעה פנימית וחיצונית 169 ; תיאוריית הצרכים של מסלו 170 ; תיאוריית הצבת המטרות 172 ; תיאוריית ההוגנות 174 ; תיאוריית הציפיות 176 ; תיאוריית ההנעה הקשורה להישגיות 178 ; המחקר על הנעה של מורים ומנהלים 180 שביעות רצון בעבודה החינוכית 182 הגדרות של שביעות רצון בעבודה 182 ; תיאוריות על שביעות רצון בעבודה 183 ; גורמי שביעות הרצון בעבודה 184 ; ההשלכות העיקריות של שביעות הרצון בעבודה 186 מחויבות ארגונית 186 רגשות בהוראה ובניהול בית ספר 188 רשימת מקורות 191 פרק שמיני : היבטים פתולוגיים בארגון החינוכי 199 מהו לחץ בתפקיד 199 גורמים המגבירים לחץ בעבודה 201 גורמים אישיים 201 ; גורמים ארגוניים 202 ; מקורות הלחץ בתפקיד המורה והמנהל 204 תוצאות נפוצות של לחץ מתמשך בתפקיד 206 דרכי התמודדות עם לחץ בעבודה 207

פרדס הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help