sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

11 אני ( לא ) מאמין הגלותי שומר המצוות לבין הישראלי ממוצא יהודי הגאה בעצמאותו אבד את דרכו כיוון שהוא אינו מוצאוריבונותו, אך מרגיש שהוא מ בתכני העבר את המשמעות להווה ולעתיד . החלק הראשון של הספר מנסה לשרטט את המתאר הכללי שממנו ,החלק השני . המציאות המורכבת והבעייתית בישראל של היוםצומחת להצית את הדמיון . טבעו שלכדיהוא בחזקת קווים מנחים שיש בהם וא מפליג למקומות רחוקים בהם הכול נראה ורודהדמיון שלעיתים ה ,כמעט תמיד,ושום דבר אינו בלתי פתיר . אך אנו יודעים שהמציאות עולה על הדמיון ולכן חלקו השני של הספר הוא בבחינת ניסיון להציע היות ומדובר בדרכיםן ניתן להתקדם לכיוונים חדשים . דרכים בה ים כדי להימנע מכניסהאוותחדשות, ייתכן ויהיה צורך לשנות את ה למבואות סתומים מהם לא ניתן יהיה להתקדם הלאה . הדרך הנכונה ללכת בה, אך אני כן רואה אתיני מתיימר לדעת מהיא בספר זה, רצוני להעלות אתהמהמורות והבעיות שצצות ועולות . , רצוני לשאול, להקשות ולאתגר . התשובותכללספק אתהשאלות מבלי ל אחד ואחת להתמודד עם הכתוב ולמצוא את הדרכיםולאפשר לכ המתאימות לה או לו .

כתב ווב הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help