sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

פרק 10 : פעימות מידע חוזרות לעדכון תגובות המערכת בהתאם למציאות המשתנה – המרכיב הרביעי של המודל לארגון מידע . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 231 פרק 11 : מבט כללי על המודל . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 249 חלק ג׳ – יישומים ותובנות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 259 פרק 12 : המודל – מבנה פנימי משותף המסייע לניתוח ולהבנה של מערכות בעולם החומר ובעולם הרוח ( נכתב בשיתוף עם פרופ׳ יעקב שהם ) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 261 פרק 13 : המודל כבסיס למתודולוגיה מובנית, מעצימה ובונת - כוחות – גישת גבהי״ם . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 293 פרק 14 : תכניות הור״ים – היישום של המודל וגישת גבהי״ם לטיפוח הורות והגיל הרך . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 305 פרק 15 : המודל וגישת גבהי״ם כבסיס לשיפור הוראה ולמידה משמעותיות ( נכתב בשיתוף עם ד״ר נעמה שלם ) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 329 מקורות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 349

אוריון הוצאה לאור


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help