sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:13

13 כוריאוגרפיה של שינוי באופן שאינו נענה באופן אוטומטי למושגים של "מוכפפות" מגדרית או לאומית, "אחרוּת" אתנית – לאומית או "שוליוּת" מקצועית . התנאים המבניים והנסיבות החברתיות – תרבותיות, הכלכליות והפוליטיות, וכן הנסיבות הפרטיקולריות שעיצבו את הסיפורים ואת נתיבי החיים של בנות שיחי, היו עם זאת לנגד עיניי, תועדו ביומניי והיו מסד לחשיבתי המושגית . המחקר מתווסף לַספרות על אומנות ואומנים פלסטינים בישראל 17 ומשרטט את התפתחותה של זירת פעולה העוסקים בזהות ובשפה במחול אומנותי כחלק מהתהוותה של ספֵרה אומנותית – יצירתית רחבה יותר . בשונה ממחקרים אחרים העוסקים באומנות פלסטינית כתיאטרון, קולנוע, ספרות ואומנות חזותית, מחקרי מתייחס לא רק לתוצר האומנותי או לייצוג הבימתי שמפיקות היוצרות, אלא גם — ובאופן נכבד — לתהליכי ההוראה והחניכה שלהן . שני ההיבטים הללו, המופע הבימתי והעבודה החינוכית, שזורים ומשורגים זה בזה בעבודתן — מבחינה פרקטית, פדגוגית ואידאולוגית . על הספר ועל המחקר ארבעת פרקי הספר נושאים את סיפוריהן של ארבע מורות – יוצרות ממשתתפות המחקר . צירו של הפרק המוקדש לכל אחת מהן הוא הסיפור שסופר לי בריאיון שערכתי עימן בפגישתנו הראשונה, בשנה הראשונה למחקר . בטקסט הזה אני עורכת קריאה ממרחק, בחלוף זמן, ולאור היכרות קרובה עם עבודתה של כל אישה ומערכת היחסים שנוצרה בינינו . הראיונות המופיעים בספר נדחסו לכשני שלישים מהיקפם המקורי, וקולי בהם צומצם כדי להקל את הקריאה . שאלותיי המופיעות בטקסט מאפשרות לקוראים לעקוב גם אחריי, החוקרת ; אחר הנחותיי וסקרנותי, או במילים אחרות, 17 . ראו למשל : בן – צבי, 2014 ; 2014 Nasrallah, 2011 ; Nashif,

רסלינג


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help