sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

11 פדגוגיה אחרת השנייה עוסקת בפדגוגיה נרטיבית רב – תרבותית, המאפשרת השמעת סיפורים של סטודנטים "אחרים" - במקרה זה יהודייה דתייה, דרוזית ובדואי שהתנסו בהוראה בבית ספר ממלכתי קיבוצי - כדרך לחנך ילדים יהודים להכיר את ה"אחר" . השמעת הסיפורים בגוף ראשון כחוויה אישית מאפשרת קיום שיח, שאילת שאלות ולמידה . הפרק השביעי והאחרון דן בהערכה ובהתאמתה ללמידה לאורך החיים, בליווי דוגמאות מההתנסויות שתוארו לאורך הספר . פרק זה עוסק ברפורמת בולוניה ובמעבר מגישות ממוקדות מורה ( teacher - centered approaches ) המדגישות את מטרות ההוראה לגישות ממוקדות תלמיד ( student - centered approaches ) המדגישות את תוצאות הלמידה ובצורך בהערכה בת – קיימה, הכרוכה לא רק בהערכה מעצבת או מסכמת במסגרת קורס בודד או תוכנית לימודים, אלא בצורך לפתח אצל הלומד מיומנויות של שימוש אפקטיבי בכלי הערכה, שבעתיד יוכל להשתמש בהן באופן עצמאי . נוסף על כך, הפרק דן בקשיים המלווים תהליכי הערכה בהשכלה הגבוהה בדרך לביסוס למידה לאורך החיים . ספר זה עשוי להיות בעל ערך רב לקהל רחב : לסטודנטים לחינוך ולפרחי הוראה האמונים על פיתוח מיומנויות למידה לאורך החיים בדור ההמשך ; למרצים ולאנשי חינוך המבקשים לייעל את שיטות הוראתם ; לחוקרים בתחום הלמידה וההוראה ולקובעי מדיניות ומקבלי החלטות בנושא קידום הלמידה לאורך החיים בישראל ; וכן לכל המתעניין בתפקידיו של החינוך בכלל וההשכלה הגבוהה בפרט, הלכה ומעשה, בהתאמת דור העתיד ללמידה לאורך החיים .

רסלינג


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help