sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

הקדמה | חן שכטר | 9 החינוך הישראלית ; ומעצבי מדיניות יוכלו ללמוד כיצד לתמוך בתהליך הכניסה לתפקיד של מנהלים חדשים וכך לפתח באופן מיטבי את דור המנהלים העתידי של מערכת החינוך הישראלית . הקהל הרחב יזכה בהצצה לתפקיד רב השפעה שיש לו השלכה ישירה על דמותה של מערכת רבת משמעות בחיינו : מערכת החינוך . תודות תודה מקרב לב לכל כותבי הפרקים לספר זה, המעניקים בסיס רעיוני ויישומי חשוב וחיוני לכל הנכנסים לתפקידי ניהול בבית הספר . תודה לצוות ההוצאה לאור של מכון מופ"ת, המסור והמקצועי במיוחד : לד"ר דודו רוטמן ראש ההוצאה והעורך הראשי, לד"ר יהודית שטיימן העורכת האקדמית, לחני שושתרי רכזת ההוצאה, למיכל קירזנר - אפלבוים ועדי רופא עורכות התוכן והלשון ולמאיה זמר סמבול העורכת הגרפית . מקורות : Cocklin, B . , & Wilkinson, J . ( 2011 ) . A case study of leadership transition Continuity and change . Educational Management Administration & Leadership, 39 ( 6 ) , 661 - 675 . Gimbel, P . , & Kefor, K . ( 2018 ) . Perceptions of a principal mentoring initiative . NASSP Bulletin, 102 ( 1 ) , 22 - 37 . Lee, L . C . ( 2015 ) . School performance trajectories and the challenges for principal succession . Journal of Educational Administration, 53 ( 2 ) , . 286 - 262 Leithwood, K . , & Day, C . ( 2007 ) . Starting with what we know . In C . Day & K . Leithwood ( Eds . ) , Successful principal leadership in times of change : An international perspective ( pp . 1 - 15 ) . Springer . Parylo, O . , & Zepeda, S . J . ( 2014 ) . Describing an ' effective׳ principal : Perceptions of the central office leaders . School Leadership & Management, . 537 - 518 , ) 5 ( 34

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help