sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

תודות תלמיד גרוע מוֹדֶה לתלמידה מצטיינת פעמיים נכשלתי בבית הספר התיכון מפני שלא ידעתי לכתוב . קיבלתי "נכשל" באנגלית בכיתה י' . ידעתי לכתוב — פשוט לא ידעתי לאיית ולפסק היטב, ותמיד היו לי שגיאות בדקדוק . ואולם אני מאמין שהסיבה העיקרית לציון הנכשל שלי היתה שהמורה שלי לאנגלית לא הסכים עם הדברים שכתבתי . כתבתי מה אני חושב עליו . רציתי לדעת מדוע הוא מאלץ אותנו לקרוא ספרים שאינם מעניינים אותנו . ודרך אגב, כשהכשיל יותר מחמישה אחוזים מהכיתה שלנו חשבתי שהוא לא עשה את העבודה שלשמה העסיקו אותו . אחרי שלא עברתי את כיתה י', כמעט נשרתי מבית הספר . הייתי הרוס . אף אחד לא אוהב שאומרים לו שהוא "טיפש״ . למדתי לשנוא את בית הספר . רציתי ללמוד, אבל לא על הנושאים שהכריחו אותנו ללמוד עליהם . תודה לאל שאבי, אבי העני, הצליח לשכנע אותי לא לעזוב . . . אבל הנזק כבר נעשה . גם בנו של אבי העשיר נכשל באנגלית, אצל אותו מורה . הצלחתי לסיים את בית הספר מפני שישבתי ליד הילדה החכמה ביותר בכיתה, תלמידה מצטיינת . בבית הספר מכנים בקשת עזרה בשם "רמאות״ . בעולם העסקים היא נחשבת "שיתוף פעולה״ . אלמלא שיתוף הפעולה שלי עם התלמידה המצטיינת, לא הייתי מסיים את בית הספר התיכון . היום אני מוּכר כ"מחבר רבי מכר״ . מי שחיבר את המדריך מס' 1 בכל הזמנים לניהול כספי המשפחה . השגתי את המעמד הזה בזכות שיתוף פעולה . אני רוצה להודות למונה גמבטה, יזמית בעולם ההוצאה לאור של ספרים . מונה היא התלמידה המצטיינת שלי . היא העורכת, המו"לית, הקואוצ'רית,

מטר הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help