sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

סטריאוטיפים משפילים או כזו שמציבה ציפיות גבוהות מדי, לא מציאותיות, לא מבוססות, או שאינן בהישג יד . ולבסוף, המילה "נורמלי" תופיע בספר הזה אך ורק במירכאות . ההתחלה, אחרי שבני אובחן כאוטיסט, היתה עמוסה בשאלות של אחרים, שהיו כולן וריאציה של "האם את חושבת שהוא אי ‑ פעם יהיה נורמלי ? " בהתחלה נדהמתי מהשאלות האלה, ולאחר מכן הן נראו לי כה יומרניות עד שכמעט ריחמתי על השואלים . למדתי לענות לשאלה הזאת בחיוך ובקריצה וב"ככל שישנו דבר כזה," או ב"לאאא, הוא בחיים לא יהיה כמו תוכנית הפעלה למייבש כביסה . " מדי פעם ציטטתי את הכותב הקנדי, ברוס קוקברן, שאמר, "הבעיה של נורמלי היא שהוא תמיד נעשה גרוע יותר . " הקטע האהוב עלי מתוך הספר שוורוניקה ואני כתבנו ביחד, Great Ideas for Teaching and Raising Children with Autisem 1001 or Asperger's ( " 1001 רעיונות גדולים לחינוך וגידול ילדים עם אוטיזם" ) , הוא "מילה על 'נורמלי' . " הוא כולל תשובה של קלינאית תקשורת בחטיבת ביניים לאמא מודאגת שלבן שלה אין הרבה חברים, ושהוא אולי "לא יעשה את כל הדברים הנורמליים של בני נוער, שאנחנו עשינו . " "כשהבן שלך הגיע אלי בשנה שעברה," אומרת קלינאית התקשורת לאמא, "כמעט לא היו לו מיומנויות חברתיות . הוא לא הבין למה עליו לברך לשלום אנשים במסדרונות, הוא לא ידע לשאול שאלה כדי לקדם שיחה, או איך לתקשר עם חבר בזמן ארוחת צהריים . עכשיו הוא עובד על הדברים האלה . זאת התקדמות עצומה . " "אבל יש לו רק שני חברים . " "הייתי מנסחת את זה אחרת : הוא רכש שני חברים ! אחד ששותף לעניין שלו בבניית מודלים של רכבות, ואחד שכמוהו אוהב לרוץ . אבל הוא יודע מה את מרגישה בעניין . אז אספר לך מה הוא אמר לי לא מזמן . הוא אמר, 'אני לא רוצה המון חברים . אני לא מסוגל להתמודד עם המון חברים . אני יכול להתמודד איתם רק עשרה דברים שילדים עם אוטיזם רוצים שתדעו  11

מטר הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help