sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:12

ע ו ב ד ת י ו ת 12 החלום שלי לא נגוז ! כמה שבועות קודם לכן, כשלמדנו על רפלקסים, גיליתי שמכל חברי לכיתה, אני יכול לדחוף את האצבעות עמוק יותר לגרון בלי להיחנק . בשעתו לא הייתי גאה בזה במיוחד : לא חשבתי שזאת מיומנות חשובה . אבל עכשיו הבנתי את ערכה, וחלומות ילדותי מיד התעוררו לחיים . החלטתי להיות בולע חרבות . הניסיונות הראשונים שלי לא היו מעודדים . לא היתה לי חרב, אז השתמשתי בחכה במקום זה, אבל בכל פעם שעמדתי מול המראה באמבטיה וניסיתי, נתקעתי אחרי שני סנטימטרים בלבד . בסופו של דבר ויתרתי על חלומי בפעם השנייה . שלוש שנים לאחר מכן הייתי רופא מתמחה במחלקה רפואית אמיתית . אחד המטופלים הראשונים שלי היה זקן שסבל משיעול עקשני . תמיד שאלתי את המטופלים שלי מה הם עושים למחייתם, למקרה שזה רלוונטי, והתברר שהוא היה פעם בולע חרבות . תארו לעצמכם כמה הופתעתי כשהמטופל הזה התגלה כאותו בולע חרבות מתצלום הרנטגן ! ותארו לכם גם את זה : כשסיפרתי לו על הניסיונות שלי עם החכה, הוא אמר, "רופא צעיר, אתה לא יודע שהגרון שטוח ? אפשר להחליק לשם רק דברים שטוחים . לכן אנחנו משתמשים בחרב . " בערב ההוא אחרי העבודה מצאתי מצקת של מרק, עם ידית שטוחה ישרה, ומיד חידשתי את התרגול . עד מהרה יכולתי להחליק את הידית במורד הגרון לכל אורכו . התלהבתי, אבל להיות בולע מצקת מרק לא היה החלום שלי . למחרת היום פרסמתי מודעה בעיתון המקומי, וכעבור זמן קצר קיבלתי את מבוקשי : כידון שוודי משנת 1809 . כשהחלקתי אותו בהצלחה במורד גרוני, הרגשתי גאווה עמוקה על ההישג, והייתי מרוצה מאוד מעצמי שמצאתי דרך נהדרת כל כך למחזר כלי נשק . בליעת חרבות הראתה תמיד שמה שנראה בלתי אפשרי יכול להיות אפשרי ועוררה בבני אדם השראה לחשוב מעבר למובן מאליו . מדי פעם בפעם אני מדגים את האמנות ההודית העתיקה הזאת בסופן של ההרצאות שלי על התפתחות גלובלית . אני עולה על שולחן, פושט את החולצה המשובצת המקצועית וחושף גופייה שחורה מעוטרת בדוגמת חזיז מוזהב . אני מבקש דממה מוחלטת, ולקצב דרדור תופים אני מחליק את הכידון הצבאי במורד הגרון . אני מותח את זרועותי . הקהל יוצא מכליו .

מטר הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help