sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:89

להקריב האדם בני את המעוררת האנושית, התכונה את פאטאלי" . "באופן אומר אני העולמי, המשטר של סטיכי לחלק אני חושב "הקרוב", את ולא "הזר" את צרה עת בכל לשבח, פגים בשום ראויה שאינה תכונה, זוהי בקיץ . והשרב בחורף הצינה את כמו ממש העולם את בורא הייתי האלוקים, של במקומו אני הייתי אילו בהמית ; מחפירה, תכונה היא זו תכונה אבל שכזו . תכונה תתפתח כי מרשה, הייתי לא ולעולם לגמרי, שונה בדרך השורש . מן אותה לעקור ואי-אפשר ; היהודים אצל גם — כולם אצל קיימת והיא ; קיימת ) 35 — 34 ׳ עמ תדצ״ז, היהודים״, שאלת פתרון — עברית ״מדינה ( ספר * אסון טבעה מעצם המטילה זו, תכונה השורש מן לעקור שאי-אפשר ומכיוון שימת : הברירה אלא נותרת שלא נמצא, — בגולה היהודי העם קיו□ על שניהם . של לטובת□ — הצדדי□ שני בין מוחלט חיץ ♦ אין — הרוסית האינטליגנציה של מסויימת בשכבה עכשיו שמבשיל מה — זו התקפה, לא שיסוי, לא מלחמה, אינה זו אנטישמיות . . . עדיין זו בין להימצא אלא מבקשת ואינה פגם ללאמנומסת שצורתה שאיפה, מתבטאת שונים מקצועותבתחומי אהוב . שאיננו היסוד ללא אנ״ש, השאיפה תקבל חספרותי-האמנותי בתחום שונות . בדרכים זו שאיפה והזכות אנשי-שלומי בשביל המחזהאת כותב אני : כזה שיקול צורת אנשי- יכתבו הביקורת ואת אנשי-שלומי,הבימה על אותו שיציגו בידי, רעהו . את איש להבין ניטיב כך שלומי . ) 80 — 79 ׳ עמ ואמנות״, ספרות ״על כרך , 1909 צ׳יריקוב״, ( ״פרשת אנטישמיות 89

מכון ז'בוטינסקי בישראל


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help