sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:302

"התביישו" הקודמים בדורות - - - סביבו ; פולחן וליצור בו, להתגאות דעתם על המורגשים ה״נורמאליזציה", סימני שמכל אומר, ואני ביותר . הבולט הסימן זה המל״-האם זולה, פילוסופיה של מהזוו אוהו בכל ההיסוס הוא תועלה ללא ש . חי נבוו יבי היא . שמלחמה יודע . א״ד ל נ . ומו , מ פוט 0 פ ךייי-ף אן ״יא 1 "ווא ״ a 1 ק לח- כל אולם > ה ל מח ןןיא שרעה כשם ךע וכל ברופאים׳ ^ ורך יהיה מחלות, היימות עוד רל סזילר ייי ^ י■ ד ׳ ם ל בח הכרח יהיה — הן אפשריות מלחמות עוד אינו רופא הרי הדבר, הוא כך ואם • ר״יילים החיילי . במקצועו — והחייל שלו הרפואי במדע להתבייש צריך עולה היה לא ולפחות בנסיון-הקסרקטין, דווקא היהודים האפשרות ; לגדר נכנסה זו תופעה עכשיו ; הרי — האחרונות בשנים בחיינו ♦ שתיקה יפה כי — לחייו נשתה בשתיקה העברי . לצבא — השנייה הכוס נהדר שירות לך אין כי יודע, העברי והנוער ; במערכה העומד לחייל, ן הלאומית העבודה שלום על השומר איש-חרב, של משירותו ואציל גוער . אינם — זאת יודעים שאינם ואלה ) 1929 . 4 . 24 היום״, ״דאר כוסות״, ״ארבע במקור . עברית ( נכתב 0 אגל, יש — ספה עוד יש אך היום : עד הכרנו לא הדגל׳ על איננו הוא אדם . והוא — בלב הוא מארב, שתא ץ * ? פוכי ןנצ ? יא : נקומה אז החרב, חי הנער, סי המכ ? י ! הדם חי קצ״ג ) ׳ עמ "שירים", כרך הדגל", ( "שיר 302 מיליטאריזם

מכון ז'בוטינסקי בישראל


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help