sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:179

זה יהיה — מפוחדים כעכברים יהיו אנשים כי נגזר, אם בלבד . היהודים לאאך לפחוד, הפקר נא יהיו — להפקר היו החיים אם היהודים . של רק לא הכול׳ של מנת-גורלם כבכל ולא — לכול, ומר רע יהיה-נא ומר, רע הוא המצב אם ליהודים . רק לא לכול, ; להנאתם להם מטיילים שהגויים שעה להתחבא, היהודים נאלצים שם בגלות, מקום הכול . אבל — להתחבא אול-רייט רעה זוהי טוב . מצב שזהו כלל, לטעון בא ואיני ומכוער, רע זה גם שני מצד התמונות משתי איזו זו : היאהיחידה השאלה אולם הראשונה . כתמונה ממש — וצרה יהודים הם הסובלים כאשר יותר ! גרועה היא הרעות משתי איזו יותר, מכוערת היא ? הכול או בלבד, המליצות כל ושבירתה . ההבלגה שמירת של השאלה את להעמיד יש כך רק - - - - - - צועק והאחר אפיים, אחת מכה להשיב לא הוא גבורה שמעשה צועק, אחד ; כאן מיותרות ותו בלבד, בברירה הוא העניין כולו ? לעניין אלה לדברים יש שייכות מה — ההיפך את בלבד היהודים אצל הפקר מגיפת — יותר מכוער הוא המכוערים המצבים משני איזה : לא ? הכול אצל או השאלה את לו הציגו ההבלגה, בזכות המפטפטים הצבועים, מאותם אחד משתפגשו — תרצח״ וה״לא הגבורה בסוגיות להתפלפל להם תתנו אל יותר ? גרוע מה הזאת : — תרצח״ ה״לא מתבטל כאשר — יותר גרוע מה : וברורות קצרות להשיב אותם אלצו בתמים, ישיבכם הכול אחר ואם — הכול ? לגביאו בלבד, היהודים לגבי מבוטל יישאר — מיהודים חוץ הכול, לגבי תרצח״ ה״לא וקיים עומד בו המצב, יותר חן מוצא בעיניו כי ואל אליו לב תשימו ואל לנפשו עזבוהו עליו, תרגזו אל ופושע, בוגד תכנוהו אל או-אז יוצאים-מן-הכלל . אלא אינם הרי אידיוטים כי מחשבותיו ! אשר התירוץ ויהיה לעולם, הצארית : ברוסיה ילדותי מימי זה גם אחד, דבר יודע אני אחת ולתמיד, אחת מיהודים" . "חח לעיקרון : ותוקף אישור מתן להרשות אין יהיה, לכול, חירות : שכחוהו אשר לאלה כלרפש לבוז מייעץ ואני זה, דבר למדנו חיינו ימי ולכל הוא משפט לא — מיהודים חוץ לכול, צדק ! סלף אלא היא חירות לא — מיהודים חוץ כזב . אלא היא קדושה לא — מיהודים חוץ לכול, תרצח״ ״לא ; משפח אלא ) ® 1939 . 23 וועלט","אונזער הבלגה״, ארוס ( "פראבלעמען 0 בנשים . גס בכוונה פוגעים כי רושם שאין זמן כל התגובות, בעד ונכרים, יחתים הקהל, דעת צעד מכל להימנע יש בתגובה אבל למין ; מין בין להבדיל אפשר אין — הגנה בשעת כזה . רושם ליצור העלול : לתגובות דין זהו אשח . מלסכן לגמרי לירות לא שוב — יריות שמח . להתקהל רגילות שנשים מקומות על האפשרות, בגדר לוותר, יש __ המונית פעולה אשח . כדין — וזקן תינוק דין פ . ס . ) 239 עם׳ ב׳, , הלאומי׳ הצבאי הארגון ״מערכות ניב, ד . ספר , 1939 . 6 . 24 אצ״ל, למפקדת ( פקודה והגבה הבלגה 179

מכון ז'בוטינסקי בישראל


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help