sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:172

יש חרדים אל גם ‘ אנשי כמו ממש . . ד״״בונד", מפגי מבינים החדשה, . ו ״בית״ר את אפילו הן פחד הוא שום הוא ה״טרוגלודיט מפני יתגרה חרות-המצפון מלת-גידופין, עדיין היא דימוקראטיה לגביו הסכם . במדינת-ישראל מאמין עדיין כלל הוא ואין ייתכן אבל עונשין ; לידתה מקום כזאת מנטאליות כזה . ה״טרוגלודיט" . , אל פוזלות תמיד שלהם שעיניהם גדולה : טענה בפי t "פועלי-ציוף איש "צנזור", מפני מפחד מהם אחד כל להבדיל : - '-השמאל, הציונית ההסתדרות ביצירת החרדים, . שהשתתפו הבולשוויק . מפני והאחרון / את להתיך המשותף נסיוננו שבעצם הסיבוך את הן כמוני בדיוק -t ‘ - זהירות על לשמור ההכרח את הן תהליך-ההתכה, איטיות את הן וציה / סיני", יש אבל אחד . אחוז לעומת אחוזים 99 ב- סוף-סוף, שהמדובר, העובדה, "אהא ! " יאמר הוא לעג, של בצחוק יפרוץ הוא שמים ! שומו ! ״ : . . . ן . . בווינה כרתנו לא ה״טרוגלודיט" עם החכמה . מן זה ואין מיותר זהבנו . . . מצרים . תועבת חוקת- של בעזרתה לאדיקות יסייעו בה זה, ממין אידיוט כמו צורח הוא שבינתיים אלא כזה, אידיוט ברית-אחים כרתנו לא גן-זואולוגי ועם הזואולגי,בגן נתחשב . לא ו ל ש ובצנזורה בווינה, העולם" . כדור של לזה מעבר ברכתי את קבלו-נא ו״חופשים", חרדים היקרים, אחי אלה, או אלה יאמרו אשר יאמרו — לאו ואם משותפת . לשון נמצא שעוד תקווה, הריני כלל "שלנו" היא אין כן על כי : שלנו חוקת-היסוד של תמציתה על ואשמור אגן אנוכי ! ו-שלום — הקיים עניין היא ; ועיקר ® ) 1937 . 5 . 28 וועלט", "אוגזער נ . צ . א . ״, פון גרונט-געזעץ ( "דער ♦ תפיסת-עולם היתה חדורה הישנה, באיטליה ואחר-כך הישנה ברוסיה חינוכיאווירת שהראציונא- , להשקפה דעת, מבלי זו, אווירה אותי הביאה לבסוף, ; נאליסטית 1 ראצי באתי מאין : והיא לדעתה, שכדאי היחידה, האמת את לפני לגלות בכוחו אין ליזם נשאר כך ואולם — ז בנשמתי זה רעב של פירושו הוא ומה ללכת, עתיד אני ולאן אותו ולמלא לחזור דורי ובשביל בשבילי מדי מאוחר ותיק״ו . במוחי, ריק חלל הדבר, כי האמונה, בלב נשארה עצמית, שלימות העדר של זו הכרה עם יחד אבל תוכן . ספוגים , 1960 בשנת ישראל עם של הנבחרים העסקנים בעתיד, היהודיים המשכילים הנסתרים הסודות, בדופק האלחוטי הקשר על״ידי שוב קשורים האדמונית, רוח יחיו הדבר, מהו לי, והוברר - - - - - - - - - - - - - - להתגלות . עתה זה מתחילים שחם אלא בפנינו, עדיין של רוח-הקסמים תזרם, נגד לשחות ההעזה זו : המסורתית היהדות אל אותי המושך דם-התמצית . אותו אבל שונות, תנועות שונים, בגדים אחים . ה׳אף-על-פי-כן׳• ) 1939 . 6 . 16 ״המשקיף״, בכלורופורם״, ( ״הורדמו מחוםרי-תרבות . : בהשאלה קדומים, בני-אדם יושבי-מערות, : ביוונית • בדרום-אפריקה . ז׳ של שהותו בעת נכתב המאמר •• 172 ומסורת דת

מכון ז'בוטינסקי בישראל


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help