sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:58

באנגליה נהוגה כיום : קישוט דו ! אה שופעים ואין רואים אין שוב שנה . עשרים-ואחת עברו בי - -צווה הוגנות העולם אופות אבל . 0 מל ,״ י לנסיו _ הא״ית לנשמ" עיני לנגד עופו היא והנה בינתיים . התבגר הנסיך שנה : עשריפיואהה של בגיל אזר״יה כל על ושולט אוטוקראטי . אבל בלתי-נראה והאצילה . הגדולה אומתו בראש העולם כל . והמפורסם העתיק פזמונו בשם המדיניים, חייה שטחי . קושייה . נשארת והקושייה י לחדול או ״להיות מלענות נזהר הייתי . . . ? ונקבר מת ואולי י הוא ן ש י שמא י קישוט דון נעלם היכן אולם הדון- המסורת של רבים בסימנים חשים באנגליה ספק, שום בלי לאו . או הן : זו שאלה על קולות, הם אלה אם אולם לדרכיו ; לשוב הקוראים רבים, קולות שומעים קישוטית, ההנחות שתי יודעים . אנו אין — הספד של הדים אלא אינם אם או התחייה, את המבשרים קושייה" . נשארת ו״הקושייה אפשריות . הן רדיקאלי ; שינוי בו שחל יודעים הכול בים-התיכון . המצב את למשל, קחו, הכול . תלוי בזה בו למחוק יכולים אינם האמלט וגם קישוט דון שגם בהחלט, אובייקטיווי הוא והשינוי וכיום יחידה, התיכון בים אנגליה שלטה אחדות שנים שלפני בכך, הוא השינוי מאומה . שבעל- , דוגמות ישמהבמה״ . ״ירידה משום עדיין בכך אין אולם למחצה . רק בו שולטת היא לו יש כאשר : כלומר מכריע, אפילו גדול, תפקיד למלא זאתבכל יכול למחצה בית השאלה זוהי י הללו בסגולות הוא מחונן האם בחיים . ומטרה עצמית הכרה חשק, אומץ, מלהיות מהארץ, השמים כמרחק הדבר, רחוק עדיין — אובייקטיווית מבחינה העיקרית . מלכות אין : מלכות להוד הגיעה איטליה גם אם אף אנגליה, של המלכות להוד מכת-מוות לאין-ערוך חשוב : אובייקטיוויים מושגים אינם ומלכות מלכות הוד אבל בחברתה . נוגעת הוד . של הרגשה קיימת אמנםאם השאלה — הסובייקטיווי היסוד הוא אחדות : מסקנות יש זאתי מכל המסקנות הן . . . מה כבגידה . יהודים של במוחות האוריינטאציה" "שינוי נתפרש בהם הימים, עברו : ראשית "לחסל הנוראה המלה את אחדות פעמים עצמו השותףהשמיע כבר בה בתקופה חיים אנו הצורך על מדבר כבר עצמו המאנדאטור אם ברור, עוד . קיים אינו הטאבו המאנדאט" . את לנצח- אתו קשרנו עצמו שאלוהים ולטעון, לחזור יכולים אנו אין שוב מאתנו, להיפרד הגינות מתוך בלתי-הוגנת . אפילו אלא בלתי-רצויה רקלא תהיה זו טענה אמן . נצחים אבל ; אנחנו גם נרצה — זו בשותפות רצונך עוד כל שותף, ר׳ : כך הקשר את לנסח יש אחרות . גדולות דימוקראטיות קיימות דבר . אין — התעייפת אם אינו שהגבול חוצנו, את מנער שהוא עייף, באמת שהוא בקביעתנו, נמהר נא אל . שנית אפשריות ההנחות שתי לדעתי, לא . אולי אבל — כן אולי לנצח . קבור קישוט ודון קיים אפילו אלא ממלכותיו, מכל האריה את יגרשו גדולים זאבים רק שלא מאוד, ייתכןלמדי . מייד . ואולי אחד, בהיר שבבוקר מאוד, וייתכן זנבו . את קצת ינגסו אולי קטנים עכברים למאורותיהם חזרה יזחלו והזאבים האדירה, סטירת-הלחי רעם את לפתע העולם ישמע זנבותיהם . את לחפש אחריהם ילכו והעכברים לאדמה, שמתחת 58 אוריינטאציה

מכון ז'בוטינסקי בישראל


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help