sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:382

v הדבר . תלוי בכם אם קודם, שאלו-נא זה . רק ולא שתיקה כי שחושבים, אנשים יש ד,דרר יי ^ וי * י - י■ , שגט ג״וץ אלא אשתוק, שאני מד . די לא ״«״ . א ״, זזשתיקה ״״״ אבל ן ) יא ושואל : קם נשתלה לעשות, מת אבל זו . לשתיקת יסכים אליו, מנוונת ששתיקתי איש אותו נייסק■ נא, ליצור כדי האם-״- ה״ינז״ם למי, הזאת, באיץ וןוקא נם , נ ״ שפתפ לפה א-ת . אלא לו, להגיד עלינו שקי ולא ל, . לעמת עלינו אל, שו הלי, ואם הדשה, דלי-א ) 1926 . 10 . 20 ״הארץ״, בירושלים, ( : אום היא, שאיפתנו כי כאמור, היא, הערבים, באוזני ג□ לגלותה שיש והאמת, מזה פחות דבר ושו□ יהודי, ושלטון יהודי רוב בעלת מדינה בארץ-ישראל ליצור ארץ- של בשטחה הוא המדובר : כן על יתר וצרכינו . מאוויינו את יספק לא הצלתם את לאפשר כדי בו יש למדי רחב-ידיים שטח רק כי יען כולה, ישראל ושקר, מירמה מעשה זה יהיה כי אומר, ז׳בוטינסקי מכליה . יהודים מיליוני של בחצאי להסתפק יוכלו היהודים כי ההכרה, את הערבים בלב לטעת ינסו אם : שטח-התיישבותם צמצום עצם על-ידי המוכתבים פתרונות, לקאנטונים הארץ חלוקת בתוכן שהוצעו, ותחנורדהביניים הפשרות על שמעתם וודאי 3 בכנות נא האמינו וכו / היהודים, מצד "ויתורים" או ״ ) parity ( ״ ה״שוויון״ ותוכנית לבטאה עתה משתדל שאני יהודי, כל של כנותו כולה, התנועה של כנותה וזוהי דברי, אפשרית . אינה בהחלט היא אבל תחנת-ביניים, מין אפשרית שתהא נרצה רצה : במילים אנשים אף יאמרו יאמרו, רבים כי נים, 1 לקאנט הארץ לחלוקת להסכים יכולים אנו אין שלפנינו . האנושית המטרה בשביל מדי קטנה אולי השלמה ארץ-ישראל גם כי מביניכם, נוכל . לא בכך ? שנסתפק להבטיח, נוכל כיצד — "קאנטון" ארץ-ישראל, של קרן-זווית נוכל אחר שטח ובאיזה שקר . זה יהא בכך, שנסתפק לפניכם, נישבע אם נוכל . לא לעולם לוותר יוכל שלא כזה, הוא מצבו הן ? טוויסט אוליוור לוותר יכול ״ויתור״ איזה ? ״לוותר״ ברירה כאן ואין — המרק קערת על לוותר שחייבים הם בית-העניים אנשי : מאומה על כזב . — וה״שוויון" חלום, הם הקאנטונים זה . בכיוון בפשרה מאמינים אגו אין אחרת . אותם . ומנסים וחוזרים מנסים ואם בהם . יאמין לא ואיש לכפותם יוכל לא איש שום , 1920 בשנות המהומות את דעתי, לפי שהוליד, מצב, אותו מאריכים רק כך על-ידי הדי התוצאות . אותן בעתיד ויוליד , 1936 ו- 1929 , 1921 הערבי כי תגלו, ואז האמת . את לערבים אימרו לפשרה . ויחידה אחת דרך רק יש ארבע, או שלוש, שיש מאחר כי להבין, מסוגל הערבי הוגן, הערבי פיקח, הערבי הוא, נבון ארץ- את בריטניה עושה אם מעשה-צדק, אלא זה אין טהורות, ערביות מדינות חמש או ואז לפשרה, מקום יהא אז הערבים . של ביחסם שינוי יחול אז עברית . למדינה ישראל שלום . יהיה ) 248 — 247 עם׳ ב׳, ״נאומים״ כרך , 1937 המלכותית, הוועדה בפני ( עדות 382 ערכים

מכון ז'בוטינסקי בישראל


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help