sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:258

J א . ^ . קוף, ברא,» לתלייה ההולכים אנשים ראיתי ׳טכס׳ . האחרונות, חייהם בשעות — כולם אילם זר,יה , - ר- . \יד ככה אשב אם איכפת, מה ה׳טכס׳ . את הזניחו - נכזבת, לחייהם האחרונה כשתקויתם לא פינה מראש שהבחור היה . שהפליאני ומה הסוף . הגיע כף ובי . כך בין הן אהדת . או י נ ל- כספי דקות בבוקר, שבע ובשעה ילבש . מה יאמר . מה - חשב : היא הסבם . אה •-בה שיניו" . את ניקה — שנתלה נעטר, דוד בכתר שלו . האצילות על ויתר שלא אדם מימינו . ראינו לא עוד כזה טכס הכתר . על שמר ובסתר באור - הפרא לבין בן-תרבות אדם בין ההבדל הטכס . הריהו - הבהמה מן האדם מותר טכסי על-ידי לא אם בבית-דין, משפט מתקיים כיצד טכס . - הוא בעולם דבר כל הטכס . לסניגור . כן אחרי לקטיגור, רשות-הדיבור את ומוסר הישיבה את פותח יושב-הראש שהשם אף לשמו, העד את שואלים העדות לגביית קודם ? העדים את מזמינים וכיצד השני שהעד בטוחים ; אותו משביעים זאת ובכל — ישר אדם שהוא יודעים ; ידוע הוא הרי — שבטכסים הקטן אה שכחו ואם להישבע : עליו מצווים זאת ובכל שקרן, הינו העירעור . ובא בתוקפו עומד פסק-הדין אין לפי תתקיימנה אם אף — בחירות — ידוע ? לטכס ביטוי האינו — מהו ? והחופש פתקה בקלפי תימצא אם — ביותר הדימוקראטית חוקת-הבחירות של וכלליה דקדוקיה ברוב כך ובין כך בין יעבור ההוא הבחירות במחוז שהנבחר יודעים, כי אף — מיותרת חופש . אין — טכס אין אם תיפסלנה . — מכריע קולות המכס . פולחן היה לגיסו, להכניסו ניסתה בית״ר אשר החידושים, מכל החשוב ואולי גם וכן העברי . הקהל בעיני שנה, חמש-עשרה לפני מוזרה, היתר, המיוחדת התלבושת יש שבארץ-ישראל לי, סיפרו וכדומה . נאה, בצורה ללכת כהוגן, לעמוד המנהגים : יתר שבשעה כך, על מאוד מצטער אני טכס . בשם מכנהו שאני דבר,אותו כלפי אדישות מתחילים הם הפרך, ובעבודת היום-יומיים ההיים של המרה במציאות נפגשים שחברינו הטכס . את להזניח ) 80 — 79 , 30 — 29 עם׳ הדר״, על ז׳בוטינסקי ״זאב בספר מובא ; 1938 . 10 . 14 קובנה, וועג", נייער ( ״דעו- ❖ גסות של מדאיב רושם בכללו עושה בתי״הספר, תלמידי בפרט הארץ-יטראלי, הנוער לתחייה . להקימו עלינו — "צרמוניה" של המושג את בחייו ביטל הוא : וולגארית בית״ר אנשי את למדו תרבות . לביו פרא בין המבדילההתכונה היאהיא צרמוניה כי הכי-באנאליות הכהונות כל על תפארת להלביש אותם למדו — יום-יום חיי של צרמוניה בתפארת . ולאכול ולצחוק לדבר בתפארת, לצעוד החיים, של בא״י, בית״ר של הראשית למפקדה מכתב במקור . עברית ( נכתב ) 2 / 18 / 2 א- / מ״ז , 1928 . 11 . 2 ירושלים, 258 וצורח טכס

מכון ז'בוטינסקי בישראל


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help