sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:34

שלי», נשם ממש משא, שלא ב-יב, בכתיבתו, ש״ב-יי, . מו וא-ד-א, א ט " ום ל נ . ו-י ממעייבות- יווה בפראים . היפה ,יא שו בזה . תופאת נה אי שהשושנה בשם לא"״א . ^ זיש יל-ב-וף• - עינינו את ומרהיבה יעה . עין בלא וכומתת, ממעל ו-קיני - הש-ש מ״הת תהום המשלם . הוא ישראל ועם - בדקירות חשות לא-יהודים ועיני יהודים, עיני שבעות סוציאליסט . גם לכך, נוסף הוא, בלום שליאון זה, מטעם והולכת מחריפה זו שבעיה ברור בפרשה אחד קטע רק הוא בלום עניין הטראגדיה . שורש טמון בזה לא העיקר, זה לאאך הבאה הפרשה הבבלי" ; בגן-העדן ישראל עם של "הרפתקותיו ימינו : חולדות של הכללית — יציאה . הפרשה באה מכן לאחר התנדבות״, מתוך — רוחנית ״יציאה : שתיקרא הדין מן כורחך ! " . בעל ) 1936 . 7 . 17 ״הירדן״, הסוף״, יהיה ( "מה ♦ היהודי העם של משרתיו אנו היהדות . בתוך הוא יצירתנו עדה בסנוורים, משהקים אנו אין כאן אחר . בשירות רוצים אנו ואין סומכים אנו ואין מעולם, עתיד אל עמנו את מוליכים איננו כאן להיות רשאים ושאיננו לא-ידועים, בעלי-ברית של הטוב רצונם על לן אין : לו ואומרים מטרה לעמנו אנו מראים כאן להם . ערבים בעולם עם שום פדות . לך שאין או לעצמן, עזור — בעלי-ברית את חשב בעצמך, רק האמן לגאולתן . במלחמתך ידך יסייע לא אחרינו, שתלך או —ואז שלך, רצונך שקול שלך, כוחותיך המנוצחים . של צו-הגורל בך שיקויים או ) 51 עם׳ ״פליטונים״, כרך , 1905 היהודית״, ( ״הפרדות 34 רוחנית אוואקואציה

מכון ז'בוטינסקי בישראל


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help