sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:24

שלהם באינסטינקט אוואנטוריסטים . — ) 168 עם׳ ( שם, מאתשטינקטיווית ששתיים כפי ׳ הוכיח ^ כדי בד,ם שיש התירוצים את מכירים כולנו ידיר ״ 71 '™ “ יי י ’ '- מקננת 1 נ- ’-- ל י-״ א י ™ ו הי את אי« צ מ, ומצו . 1 הנניגי יןייו " א צאי 0 0 שםו אלא ל״יל ם י ° י ? "™' ’ “ ’ י ״ ל 1 ׳ יק ” ״"״ ™ י איני י ” י ע ” ׳• י™ ,° . ״™ ותם " 0 ’ ” “ צי ’ ונ ' צליח “ ו עשי '"™- י < ’ « ’ ה- בא ,לפתע ש״בשלו . רק מבטחם ושמים בניסיון להתחשב הממאנים שנכשלו, גסיונות על שמם אלה אנשים הכול ? " אף על "ואולי הישן-נושן : הטפשי ובפסוק * בהתיישבות החלוצים של קרבנותיהם את ז׳בוטינסקי שהעריך ההערכה כל ע□ המושג את הבין הרי ומרים, קשים נסיונות מהם למנוע רצונו כל ועם בעמק, מראש, ומובטחת מוכתבת שאינה כלכלית, לפעולה שנחלץ כמי "חלוץ" המטרה . הגשמת את שהקרב ובלבד סיכון, ואף תעוזה עמה שיש פעולה אלא : וביטחון תקווה של בנעימה סיכם ז׳ פשוט יכולים והתיאורטיים המעשיים מומחינו אלה . בעניינים מומחה אני אין — כאמור ללגלג כדי ישתמשו הם נימוקים באיזה יודע ואני שאלותי ; למקרא או למשמע לחייך לו : הקיץ יבוא האביב שאחרי בטוח שאגי כשם בטוח, הריני ועל-אף-זה זה . בעניין מפגי נרתעת שאינה העזה, ובעלי מרובעת" "לסתעם בני״אדם אוואנטוריסטים, לנו היו הדבר כלשהו . למוצא מגיעים מזמן כבר אלה היו כישלון, מפני לא ואף "הארדשיפם" היו זאת ומלבד חייהם . ובשנות בבריאותם זה בעד משלמים היו הם ביוקר, עולה היה המוצא . את מוצאים היו הם אולם — וכסילים מטורפים כעל עליהם מצביעים קרן-רחוב בכל שכל : זה חוק ויותר יותר מתברר כן האנושות, של בהיסטוריה להסתכל שמרבים ככל בעולם הנחשבת פעולה, לביצוע אמצעי במציאת עיקרו האדם של בהתקדמותו חשוב צעד : ( ״פרוגרס״ ) קידמה המושג של היחידי תוכנו זהו לאמיתו-של-דבר כבלתי-אפשרית . כולו מבוסם הרי כבלתי-אפשרי, משהו מגדיר שהעולם ובשעה ה״בלתי-אפשרי" . על התגברות וגדולי המדע גדולי של דעתם בדרך-כלל זוהיויסודיים . רציניים נימוקים על זה דבר ולא להשקפותיהם אוזן יטה — בדעתו מיושב כאדם כול בעיני להיחשב והרוצה המומחים . של מקורה מה הכול אף על אך הבלתי-אפשרי . את לבצע שינסה שעה בכישלון, יסתכן אוואנטוריסטים . — קיימים גם קיימים שברוך-השם, בעובדה, מקורה הקידמהי ) 170 עם׳ ( שם, * כלכל אזואנטוריזם 24

מכון ז'בוטינסקי בישראל


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help