sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:230

מרבית על ביותר אהוד שאינו רוחני, גורם על רבה במידה להסתמך חייב אני לראינוע . כוונתי רציניים היותם של המוניטין על לשמור המבקשים הפובליציסטים, "רוחני", כגורם הלבן המסך את להחשיב לכבודו, שלא זאת יראה רציני איש״קולמום אין כן, אמנם . אתו אסכים אולי ובכן ולעיתונות . לספרות ובהשפעתו בערכו השווה לאין- וגדולה חזקה הראינוע של השפעתו כי — הסוגים משני ההשפעות את להשוות לשונות, לעשר המתורגם בעולם, ביותר הפופולארי הספר . . . הנוער על ובמיוחד שיעור, יבלו כולו בעולם אנשים כמה ביותר . הטיפשי לסרט •שיש התפוצה עשיריתאף לו אין הממלאים ספור, לאין בבתי-ראינוע הערב ישבו אנשים וכמה — ספר קריאת תוך הערב ? קוטב עד מקוטב הארץ את בחינות ממאה גם המודפסת המלה על גובר הסרט העיקר : הוא המספר לא אולם בסגולת ניחן הקורא כאשר רק הקורא את "לתפוס" מסוגל ביותר הטוב הספר אחרות . ואינו מספר אינו הסרט מתיאור . או מסיפור ממש חיים חתיכת לבנות ויבול הדמיון הן עצמה לשון באותה מדבר הוא — רע ממתרגם חושש הוא ואין מראה, הוא מתאר, ארוך . . . הוא הספר בעוד קצר, והוא . * בטוקיו והן בשיקאגו ( שם ) ¥ את מסעירים ובלא-יודעים שביודעי□ בסרטי-הראינוע, המראות הם ואלה : ז׳בוטינסקי השיב 7 בכלל ההמוני□ ושל הנוער של נפשו סרטים, אותם דווקא הם ההמונים בקרב ביותר הפופולאריים שהסרטים הוא, ידוע דבר חשד לי יש אני, ! תלבושות איזה ארמונות, איזה עושר, ואיזה עושר . להם מראים בהם לעצמה להרשות תוכל לא מלכה ששום כלל,קיים אינו אולי זה כל שבמציאות "קבצני", נורמה הגברת שלבשה כזה, מהודר חלוק בבוקרו בוקר מדי ללבוש הזה, התענוג את חמש-מאות שם ישבו שעה באותה אבל עיני . לנגד קפה עליו שפכה ושאמש טאלמאריש, זה מספר הכפילו פשוט : אריתמטי חשבון עשו-נא האמינו . והן הפועלים, ממעמד בנות זה מספר להכפיל והוסיפו-נא הערים, בכל ברובעי-הפועלים בתי-הראינוע במספר על אך — הנוער של חייו שנות עשרים למשך — בשנה א׳ ימי בחמישים-ושניים על כאן מדבר אני אחת : תוספת רק דיברתי . כבר הלבן המסך של המגנטית עוצמתו אצלו אשר הבינוני, המעמד מבני עשרות-המיליונים המון גם יש ואולם הפועלים, מעמד . . . יותר עוד רגישים התיאבונות ( שם ) ¥ לא נשמת-הנוער על זו מתמדת השפעה של התוצאות כי הסיק, ז׳בוטינסקי : לבוא תאחרנה 230 השפע חברת

מכון ז'בוטינסקי בישראל


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help