sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:222

היא, הכוונה להיפך, הערבים . רגלי דחיקת של השאלה כלל קיימת אין השקפתנו, לפי רבים מיליונים ם ג ו צאצאיהם את הערבים, את תכיל הירדן עברי משני שארץיישראל למיעוט בהכרח, הערבים, יהיו זה שבתהליך הוא, מכחיש שאיני מה יהודים . של סבל זה אין סבל . משום בו יש זה דבר כי הדעה את שולל אני אבל בארץ-ישראל . יתווספו ועוד בהווה רבות כה לאומיות מדינות לה יש אשר אומה, שום גזע, שום בשביל אותו של גדול, דווקא ולאו אחד, ענף אחד, שבר בעתיד . רבות כה לאומיות מדינות לה האדירות המדינות של גם מצבן כזהו אכן, : לזולתו השייכת במדינה לחיות עליו יהיה גזע, הכבירות המדינות בעלות הגדולות, האומות מן אחת אומה על להצביע אתקשה בעולם . ואין נורמאלי, מצב אלא זה איןזולתן . של במדינה חי שלהן אחד ענף שאין והתקיפות, התביעה את זך מול , זו שמעמידים שומעים, אנו כאשר כן, אם כלשהו . ב״סבל" קשור זה ומובן רוב ! להיות מעדיף היה מיעוט כל כי היטב• אני מבין היהודית, והתביעה הערבית או 5 , 4 מס׳ הערבית המדינה להיות מעדיפים היו הם אף ארץ-ישראל שערבייבהחלט, התביעה מול הערבית הטענה את מציגים כאשר אבל היטב ; אני מבין זה דבר — 6 לא בית-דין שום ברעב . גוויעה לעומת לטעון התיאבון יצא כאילו זה הרי להצלה, היהודית היתה לא השני הצד ואילו זכאי כולו היה אחד צד שבו משפט, על בדין לשבת מעולם זכה בית-דין וגםבית-דין, שכל לאדם, אדם שבין בעניינים הוא המקובל משלו . טענה כל בפיו כלשהי, טענה יש הצדדים לשני כי להודות, חייב זו, מול זו טענות שתי לבדוק א ( ׳ 1 בב זה, לתביעות היסודי הצידוק להיות חייב מה לשקול, בית-הדין על דין-צדק, חרוץ ולמען והנורא המכריע המאזן עשיית לא אם — קיבוצים של והן יחידים של הן כולן, האנושיות כל-צורכו . ברור שהעניין חושב, אני הדחק . של ) 230 — 229 עם׳ ב׳ . 'נאומים״ ברך , 1937 המלכותית, הוועדה בפני ( עדות * ז׳בו- עמד למיעוט, בארץ-ישראל הערבי הרוב הפיכת של זה רניש עניין על : כשנתיים לאחר פרטות ביתר טינסקי חסרת-שחר היא מקום, ובכל זמן בכל מדוכא מיעוט הוא לאומי מיעוט כי ההנחה בכל מפוזרים וולס, את שעזבו והוולשים סקו׳טלאנד את שעזבו הסקוטים ובלתי-נכונה . למצבו לב שימו קופחו . זכויותיהם בי חושב, אדם שום אין כן ואף-על-פי אנגליה, רחבי הם אין בקאנדה ; אשר א ^ נטאריו׳ המעורב במחוז צרפתית הדובר הקאתולי המיעוט של יכול אינו אדם שום אבל ת, 1 רב ופשעה חטאה הסובייטית רוסיה וכלל . כלל שם מדוכאים שבני-אדם במידה — שוויון של גדולה ממידה נהנים הלאומיים שהמיעוטים להכחיש, מדינה היתד, צ׳כוסלובאקיה מדיני . אקלים באותו ממשהו "ליהנות" בכלל מסוגלים זו בארץ השוודי המיעוט של מצבו כי כיום, פינלאנד גם היא וכך ; זו מבחינה למופת דבר שום כי מובן הגדולה . בבריטניה הסקוטים של ממצבם אפילו בחינות מכמה הוא טוב מהוויית נעימה היא רוב הוויית כי ספק ואין השלמות, בתכלית שלם איננו אדמות עלי 222 ארץ-ייוראל על זכותנו

מכון ז'בוטינסקי בישראל


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help