sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

لا النافية للجنس – لا השוללת שלילה מוחלטת 95 > פרק 11 : بدايات الصحافة “צידה לדרך" / תרגול והטמעה קטע א – טקסט עיתונאי . קטע ב – جبران خليل جبران – ( תרגיל 2 ) العربية . קטע ג – مَنْ 101 ما או > פרק 12 : פסוקית שם עצם הפותחת במיליות הזיקה : مُساهمة الترجمة إلى العربية في توليد “צידה לדרך" / תרגול והטמעה טקסט – مِنْ مَنْ וממשיכות במילית – ما / نماذج أدبية جديدة ( תרגיל 1 ) / פסוקיות הפותחות ב- המבארת ) / “צידה לדרך" / תרגול והטמעה من البَيَان ( " من " نة או مِن المُبَيِّ הנקראת : بلفور . . . إحياء أم احتفاء؟ ( תרגיל 2 ) טקסט עיתונאי كَانَوَأَخَوَاتُهَا 107 > פרק 13 : פעלי עזר – أخوات كان / “צידה לדרך" كَانَ בצירופים שונים كَانَ / הפועל תרגול והטמעה / הפועל بناء حضارة جديدة ( תרגיל 3 ) بغداد ( תרגיל 2 ) / טקסט – / תרגול והטמעה טקסט – > פרק 14 : התיאורים 117 ألمسلمون يَحتفلون بعيد الأضحى ألحال / תרגול והטמעה / טקסט א – תיאור המצב – بالصور رغدة "تضرب من جديد" . . . حاملة مِقَصًّا في حلب المبارك טקסט ב- جملة حاليّة / פסוקית מצב ( جملة حال / جملة حال / ( תרגיל 2 ) / פסוקית מצב – هُدى شعراوي جملة حاليّة ) – סיכום / תרגול והטמעה טקסטים קצרים ( תרגיל 3 ) – 1 . ألجَمْر والرَماد هشام شرابي מחבר הספר : ألحرب الأهليّة / טקסט ( תרגיל 5 ) – על 2 . ألجمر والرماد / טקסט ( תרגיל 6 ) – מן ההקדמה לספר : > פרק 15 : התיאורים ( המשך ) 131 التمييز / “צידה לדרך" / “תמייז" אחרי פועל / “צידה לדרך" / “תמייז" תיאור ההבחנה – אחרי נשוא שם תואר / “תמייז" כחובה לעומת “תמייז" כאמצעי סגנוני / קטגוריות נוספות הנחשבות כ״תמייז״ / תרגול והטמעה טקסט עיתונאי ( תרגיל 1 )

הוצאת אוניברסיטת אריאל בשומרון, אריאל


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help