sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

תרשים 24 . 1 / "עם איזו מהטענות הבאות אתה מסכים יותר : 'יש לתת תקצוב יתר ליישובים ערביים שסבלו לאורך השנים מתקצוב חסר' ; 'יש לתת תקצוב יתר ליישובים יהודיים מפני שזו מדינה יהודית' ; 'המדינה צריכה להשתמש בדיוק באותם קריטריונים לתקצוב יישובים יהודיים וערביים' ? " ( מדגם יהודים ומדגם ערבים ) 48 תרשים 25 . 1 / "היכן צריך לאפשר לערבים לרכוש קרקעות בישראל ? " 2017 – 2021 ( מדגמי יהודים ) 50 תרשים 26 . 1 / "חברי הכנסת הערבים מייצגים היטב את מגוון הדעות בציבור הערבי בישראל", 2017 – 2021 ( מסכימים, מדגמי יהודים ומדגמי ערבים ) 51 תרשים 27 . 1 / "לאיזה מהנושאים היית רוצה שחברי הכנסת הערבים יקדישו יותר תשומת לב — חתירה להסכם שלום עם הרשות הפלסטינית ; קידום המעמד האזרחי של הערבים אזרחי ישראל ; שני הנושאים באותה מידה ? " ( מדגם יהודים ומדגם ערבים ) 53 תרשים 28 . 1 / "לאיזה מהנושאים היית רוצה שחברי הכנסת הערבים יקדישו יותר תשומת לב — חתירה להסכם שלום עם הרשות הפלסטינית ; קידום המעמד האזרחי של הערבים אזרחי ישראל ; שני הנושאים באותה מידה ? " ( לפי הצבעה בבחירות ,2021 מדגם ערבים ) 54 תרשים 29 . 1 / לאיזה מהנושאים היית רוצה שחברי הכנסת הערבים יקדישו יותר תשומת לב — חתירה להסכם שלום עם הרשות הפלסטינית ; קידום המעמד האזרחי של הערבים אזרחי ישראל ; שני הנושאים באותה מידה ? ( לפי מחנה פוליטי, מדגם יהודים ) 55 תרשים 30 . 1 / "האם בעקבות תוצאות הבחירות האחרונות רצוי או לא רצוי שרע"ם תתאחד מחדש עם הרשימה המשותפת ? " ( מדגם יהודים ומדגם ערבים ) 56 תרשים 31 . 1 / "האם בעקבות תוצאות הבחירות האחרונות רצוי או לא רצוי שרע"ם תתאחד מחדש עם הרשימה המשותפת ? " ( די רצוי ורצוי מאוד, לפי הצבעה בבחירות ,2021 מדגם ערבים ) 57 תרשים 32 . 1 / "תוכנית הלימודים הישראלית לכולם צריכה לכלול תכנים היסטוריים ותרבותיים מרכזיים לציבור הערבי בישראל ( למשל הנכבה ומשוררים ערבים ) " ( מדגם יהודים ומדגם ערבים ) 58 תרשים 33 . 1 / "יש לתת למערכת החינוך הערבית חופש פעולה בגיבוש תוכנית הלימודים בבתי הספר הערביים" ( מדגם יהודים ומדגם ערבים ) 59

המכון הישראלי לדמוקרטיה ע"ר


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help