sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

שער שלישי : התערבויות לקידום הוויסות העצמי פתיחה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 229 פרק 1 : כלים לאיתור תהליכי הוויסות העצמי בגן ובבית הספר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 231 פרק 2 : תוכניות התערבות קבוצתיות ואישיות בכיתה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 272 פרק 3 : סוגים ומאפיינים של תוכניות התערבות לקידום הוויסות העצמי . . . . . 284 פרק 4 : התערבות מערכתית לקידום הוויסות העצמי בבית הספר . . . . . . . . . . . . . . . . 309 שער רביעי : דוגמאות להתערבויות "אני שולט" : ויסות רגשי וחברתי של ילד בגן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 331 התלמידים של אחלאס : תלמידים בסיכון הלומדים בכיתה ד' בבית ספר רגיל . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 338 השמיים הם הגבול : כיתה ח' של תלמידים על הרצף האוטיסטי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 348 כיתה קטנה של אנשים גדולים : כיתה י' מקדמת בכפר נוער . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 359 לא רק בגרויות : כיתה י"א מב"ר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 367 "לא חשבתי שאני יכולה" : תוכנית ההתערבות של לירן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 374 "האנשים ששינו לי את החיים" : המבצע של אלון . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 381 צוות החלומות : עבודת צוות במעון לגיל הרך . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 386 "כולנו משפחה אחת גדולה" : התערבות מערכתית בבית הספר היסודי אלזהראא באום אל - פחם . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 390 סיכום - אתגרים לעתיד : היישום של תהליכי הוויסות העצמי בשטח החינוכי וחשיבות הוויסות העצמי של אנשי החינוך . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 395 נספחים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 399 מקורות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 405 תקצירים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 419

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help