sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

פרק 9 : לקויות השפה של ילדים ממיצב חברתי - כלכלי נמוך | ורדה קריזר . . . . . . . 325 אפיונים כלליים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 326 גורמים להיווצרות הפער השפתי בין ילדים ממיצבים חברתיים שונים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 328 אפיוני השפה של ילדים ממיצב חברתי - כלכלי נמוך . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 332 סיכום . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 347 מקורות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 348 פרק 10 : קשיי תקשורת, שפה ודיבור אצל ילדים דו - לשונים ורב - תרבותיים | אניטה רום . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 355 רקע כללי על דו - לשוניות ועל רב - תרבותיות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 358 גורמי סיכון להיווצרות קשיים בתקשורת, בשפה ובדיבור אצל ילדים דו - לשוניים . . . . . . . 367 אפיוני השפה של ילדים דו - לשוניים עם לקויות ספציפיות של שפה ודיבור . . . . . . . . . . . . . . . 373 אבחון שפתי של ילדים דו - לשוניים המתקשים בתקשורת, בשפה או בדיבור . . . . . . . . . . . . . 377 טיפוח ילדים דו - לשוניים עם לקויות שפה ודיבור במסגרת עבודת הגננת . . . . . . . . . . . . . . . . . 384 הדרכת הורים לילדים דו - לשוניים המתקשים בהתפתחות השפה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 387 עקרונות הטיפול של קלינאי תקשורת בילדים דו - לשוניים עם לקויות שפה ודיבור . . . . . 390 סיכום . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 394 מקורות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 397 נספח . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 403

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help