sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

שער שני : לקויות תקשורת אצל ילדים בגיל הרך פרק 4 : תקשורת, שפה ודיבור אצל ילדים עם לקויות על הרצף האוטיסטי | מיכל שטיימן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101 רקע . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 102 הגדרה ואבחנה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 103 שכיחות לקויות על הרצף האוטיסטי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 108 גורמים להיווצרות לקויות על הרצף האוטיסטי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 109 תיאוריות פסיכולוגיות המסבירות לקויות על הרצף האוטיסטי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 110 מאפיינים של לקויות על הרצף האוטיסטי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 112 אבחון ילדים עם לקויות על הרצף האוטיסטי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 127 גישות טיפוליות לילדים עם לקויות על הרצף האוטיסטי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 129 סיכום . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 133 מקורות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 135 פרק 5 : לקויות תקשורת ושפה על רקע של קשיים רגשיים, התנהגותיים וחברתיים בגיל הרך | אניטה רום . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 141 הקשרים וההשפעות ההדדיות בין לקויות תקשורת, שפה ודיבור לקשיים רגשיים, התנהגותיים וחברתיים בגיל הרך . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 142 מהם קשיים רגשיים והתנהגותיים ומהם הגורמים להם ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 145 השפעות המזג של הילוד ודפוסי ההתקשרות שלו עם הוריו בתחום הרגשי - התנהגותי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 149 סוגים של קשיים רגשיים, התנהגותיים וחברתיים בגיל הרך והקשר שלהם ללקויות תקשורת ושפה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 150 סיכום . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 177 מקורות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 178 פרק 6 : שימוש בתקשורת תומכת וחלופית לטיפול בילדים עם לקויות תקשורת | מיכל ניר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 183 מהי תקשורת תומכת וחלופית ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 184 ילדים עם אתגרים תקשורתיים המשתמשים בתקשורת תומכת וחלופית . . . . . . . . . . . . . . . . . 186 האמצעים המשמשים לתקשורת תומכת וחלופית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 189 היכולות השפתיות של ילדים המשתמשים בתקשורת תומכת וחלופית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 195 שיקולי דעת בשימוש בתקשורת תומכת וחלופית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 205

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help