sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

10 אברהם פרנק נוספים . יש בהם שלוש תכונות הדרושות לשם כך : הם עוסקים במגוון רחב של נושאים, הם קצרים ותמציתיים, והם מציגים תזה ברורה לגבי כל נושא . מי שיבחר לפתוח דיון באמצעות מאמר מן המבחר שמציע הספר, ייצור באמצעותו גירוי כבר בנקודת הפתיחה . והערה אחרונה חשובה : בין המאמרים שפרסמתי, אשר חלקם מופיעים בספר זה, יש ביטויי התנגדות רבים לדרכו של שר החינוך בשנים אלה, גדעון סער . אני יכול להניח שהדברים הובאו לידיעתו והוא לא אהב אותם, אבל מבחינתי אין כאן כל עניין אישי . איני מכיר את השר, ואני מתרשם שהוא אדם בעל רצון טוב ; אי-לכך, כל מה שנאמר כאן מתייחס לדרכו החינוכית בלבד . ומשהו עליי : התחלתי את עבודתי החינוכית ב- ,1973 תקופה קצרה לאחר גמר שירותי הצבאי, ומאז אני לומד ופועל בתחום זה כל השנים . שימשתי מורה ומחנך כיתה, וכיהנתי כמנהל בית ספר תיכון במשך שש-עשרה שנים . לאחר פרסום הדו"ח של ועדת דברת ( ב- 2005 ) , הקמנו מספר מנהלי בתי ספר ארגון מנהלים עצמאי בשם "אומ"ץ חינוכי" . סברתי אז, וכך אני סבור עד היום, שניהול בית ספר הוא דיסציפלינה נפרדת מהוראה, ומצדיק ארגון מקצועי נפרד . היוזמה לא צלחה, אבל הובילה אותי, בשנת 2007 כאשר פרשתי לגמלאות, לעשות דוקטורט באותו נושא . היום אני מעורב בפעילויות חינוכיות שונות וכותב בנושאים חינוכיים . אברהם פרנק דצמבר 2012

רסלינג


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help