sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:4

שער שני : מימוש זכותם של ההורים להשפיע על חינוך ילדיהם מבוא . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 71 פרק 4 : זכות הפרט לבחור את החינוך של ילדיו – הערוץ המשפטי . . . . . . . . . . . . . . . . 73 עתירות משפטיות לאורך השנים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73 פרק 5 : מימון פרטי של הורים ושל ארגונים במסגרת החינוך הציבורי . . . . . . . . . . . . 81 תשלומי הורים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 81 תוספת משאבים בבתי ספר המאפשרים רישום חופשי אליהם . . . . . . . . . . . . . . . . 87 תרומתם של המגזר השלישי, העמותות והקרנות למערכת החינוך . . . . . . . . . . 88 הסיכונים והיתרונות של כניסת הארגונים לבתי הספר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 92 פרק 6 : הקמתן והתפשטותן של מסגרות החינוך הייחודיות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 95 הסיבות לפריחתם של בתי הספר הייחודיים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 95 תהליך הקמתם של בתי הספר הייחודיים בעלי גוון ערכי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 97 יתרונות וחסרונות של תופעת בתי הספר הייחודיים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101 מיסוד מעמדם של בתי הספר הייחודיים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 103 יוזמות הורים להקמת בתי ספר פרטיים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 104 פרק 7 : בחירת הורים מבוקרת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 105 נימוקי המצדדים בבחירת הורים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 105 נימוקי המתנגדים לבחירת הורים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 106 בחירת הורים - מרכיב אחד בתכנית כוללת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 108 תכנית ההתחדשות החינוכית בעיר תל אביב . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 109 בחירה מבוקרת של הורים - חלק מתכנית חינוכית כוללת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 113 הרחבת אפשרויות הבחירה והמרחב החינוכי בעיר רמת גן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 115 תכנית הבחירה המבוקרת בבתי הספר היסודיים במועצה המקומית עוספיא . . 118 עקרונות של בחירת הורים מבוקרת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 119 פרק 8 : מעורבות של הורים לילדים עם צרכים מיוחדים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 121 ועדת ההשמה - ציר מרכזי במימוש חוק החינוך המיוחד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 122 ניסיונות של הורים, עמותות וועדות לשנות את חוק החינוך המיוחד . . . . 123 תלמידים עם ליקויי למידה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 125 שיתוף של הורים לילדים עם צרכים מיוחדים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 127

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help