sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:4

חלק ג' - עדויות פרק 9 : מורים מספרים על תהליכי למידה של מיינדפולנס, התפתחות מודעות עצמית, ויסות רגשי ודאגה לעצמנו | עמוס אבישר, סלעית אפודי - כץ, אורן אֶרגז, מאיה אשר, דנה בר - גיל, נטי ברנדס, מתן הרפז מתתיהו, איילת רייטר, מירב שני . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 197 פרק 10 : מורים מספרים על השפעת תרגול מיינדפולנס על עבודתם בבית הספר, מערכות יחסים ודאגה לאחר | עמוס אבישר, סלעית אפודי - כץ, אורן אֶרגז, מאיה אשר, דנה בר - גיל, נטי ברנדס, מתן הרפז מתתיהו, איילת רייטר, מירב שני . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 212 אחרית דבר | אורן אֶרגז, עמוס אבישר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 223 על הכותבים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 227 תקציר באנגלית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 233

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help