sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:3

| 3 תודות תודה והערכה רבה לפרופ' שפרה שינמן מהפקולטה לחינוך באוניברסיטת חיפה, שבהנחייתה המסורה במסגרת הפוסט - דוקטורט נחשפתי לתפיסתה ולמחקריה על תאטרון חינוכי ולזיקות המורכבות שבין הוראה לתאטרון, כולל המושג אימפרוביזציה כאופן ידיעה . ללא ספק השפעתה של שפרה ניכרת לאורך הספר ועל כך תודתי הרבה . ברצוני להודות לפרופ' דן אוריין, מורי ורבי, שמלווה אותי מאז תחילת דרכי באוניברסיטה כסטודנט לתאטרון קהילתי - חינוכי . גישתו התאורטית המעמיקה לצד חוכמה ונדיבות לב הן נכס נדיר במקומותינו . אני מודה לפרופ' שולמית לב - אלג'ם ולפרופ' גד קינר על הייעוץ המקצועי ועל ההערות המועילות שעזרו לי לקדם ולפתח את המחקר . אני מודה לאנשים שבזכותם הכרתי את עולם התאטרון בכלל ואת האימפרוביזציה בפרט . לבמאיות היקרות זמירה רון ועדה מירסקי, שנטעו בי את אהבת התאטרון כבר בראשית דרכי כנער במסגרת תאטרון לנוער במתנ"ס נוה אליעזר בתל אביב ; לאמיר אוריין מ"תאטרון החדר" ששיטת "המעגל הפתוח" שלמדתי ממנו הייתה בסיס חשוב להתפתחותי המקצועית, והיא נוכחת לא מעט גם בספר זה ; ולריבי פלדמסר - ירון, שבזכותה הכרתי למעשה את עקרונות האימפרוביזציה, התנסיתי בה ואף הבנתי כיצד יש להורות אותה לתלמידיי . חלק לא מבוטל מחומרי הספר נולדו במסגרת הדרכתי הפדגוגית בין השנים 2006 - 2009 במכללת סמינר הקיבוצים בבית הספר לאמנויות המחול במסלול להוראת תאטרון - מחול . תודה מיוחדת למי שהיו שותפיי להדרכה רונן יצחקי ורינת גלילי ולכל שאר צוות ההוראה והנהלת בית הספר . אני מודה לכל הסטודנטיות והסטודנטים מסמינר הקיבוצים שהתנסותם המעמיקה, התלהבותם ומרצם היו המקור והבסיס להתהוותו של מחקר זה . כמו כן ברצוני להודות ליחידה להכשרה ספר זה מוקדש באהבה רבה לורד רעייתי ולבנותיי היקרות שירה ואביגיל . שרק נדע להמשיך לאלתר את הרפתקת חיינו .

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help