sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:12

12 דרור הררי הומניסטים המצדדים בקיומה של עצמיות א-פריורית, אחדותית ורציפה, ובין אלה אשר מנסים לפרקה ולהציג תחתיה מודל של עצמיות מפוברקת, תוצר של תהליכי הבניה חברתיים ואידיאולוגים . השינויים העמוקים שהתרחשו במחצית השנייה של המאה ה- 20 במחשבה הפילוסופית ובפרקטיקה החברתית ביחס למעמדו של הגוף וזיקתו לעצמי הזינו גם את היצירה האמנותית ותרמו ישירות לצמיחתה של אמנות מוכוונת גוף-עצמי ולצמיחתו של הפרפורמנס ארט כמדיום שהחומר והתֵמות שלו הם גופו וזהותו של היוצר . ספר זה מוקדש לעיון בסוגיית ייצוג העצמי בפרפורמנס ארט בן זמננו . הוא מציע ניתוח ופרשנות ליצירתם של אמני פרפורמנס, אשר בדומה לאורלן מתמקדים בטשטוש הגבול המבחין בין אני לדמות, בין מבצע למבוצע, בין עצמי ממשי לדמיוני . תמונה 1 אורלן, ,Omnipresence 1993 מתופעה איזוטרית, שהייתה נחלתם של אמנים חלוציים שנטו אל הקצוות הפחות מתוירים של האמנות, הפך הפרפורמנס ארט

רסלינג


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help