sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

8 לתמיכה איתנה זכיתי גם . קד הקורס ר דרך מדריכי הטיסה וכלה במפ " רס ב החל : בקורס " עפה " המדריכה שלי – והיה שם מאבק – בסופו של מאבק . הבנים - מעמיתיי החניכים . קיבלתי את כנפי הטיס שלי ממפקד הקורס . לא אני , מן הקורס מה שהיה בעל משקל היה השיעור הפוליטי . כנפי הטיס של הנעורים היו רק עיטור חברים של , י ברית יש גברים לא מעטים שהם בעל : מגדרבנושאי , 17 בגיל , שקיבלתי הברית הוא מן - י עלעם השנים גיליתי שזיהוי ב . ויש נשים שטוב להתרחק מהן , אמת ולמרות זאת אזיקי המגדר ; מגדר פי - על והחלוקה אינה כלל , המשימות היותר קשות לאמרה " השמים הם הגבול " ועשו את , הם היו כולאים וחונקים . התגלו בתחומים רבים אבל לא , יכולתי רק לחלוםעל החתירה אל מעבר לגבולות . שחוקה וחסרת תוקף לדמות בנפשה שיש , להזות , וידוי גם על זכותה של האישה לחלום , הנה . הפסקתי לחלום . ולחתור גם אל מעבר להם , ביכולתה לגעת בשמים , שנים אחרי סיומו של התואר הראשון 25 , ר השניחזרתי ללימודי התוא 55 כאשר בגיל התפיסה של משחק המְדַמֶה הגיע הרגע לבחון גם את גבולות – רק אולי – חשתי שאולי החזרה למחקר אקדמי הפכה את בחינת . היה זה רגע האמת האישי שלי . והמדומה , למשל – גבולות הם הרבה דברים . שרית לאפ – נושא שריתק אותי כל חיי – הגבולות יאה וגבולות העיוות של גבולות הטקסט המספר על הבר , למציאותהגבול בין בדיון שלה קיימת לה איזו זכות שמכוח הכוח , ידי מי שרואים עצמם כמסה - הבריאה על ולהבין מי מציב את הגבולות לחקור , אישית , חשתי שחשוב לי . ערטילאית לעקם גבולות לשם כך . לקבוע מי למעלה ומי למטה – ולמה – מי מנסה , במשחק הכוח הפוליטי , תמר אשת ער , האישה של מיתוס הבריאה – נעזרתי באותן דמויות נשים מופלאות שטורפות לעופות הדורסים את כל הקלפים – אשת חיל , אסתר המלכה , דבורה הנביאה . ר הנוגעים להבדלי מגד שליוותה אותי מתחילת לימודי , אהובה בלקין ' תודה מיוחדת אני חבה לפרופ אני מרגישה צורך להודות לעוד כמה אישים באוניברסיטת . המחקר ולאורך כל הדרך שממנה למדתי פרק בכוחו הדורסני של סימון קבוצות , חנה נוה ' פרופ : תל אביב שבהיותה יועצת , חנה שקולניקוב ' פרופ ; ון ובעוצמתו הפוליטית של העדר הסימ ובמחי חיוך , הגיל שלי הוא תוספת חיובית ללימודי מחקר " מטען " הבהירה לי כי שגישתו כבר , פרדי רוקם ' פרופ ; " בחוץ " אנושי הסירה ממני את מרב הייאוש שחוויתי – בלתי פורמלית שלו " ינס ' גישה בג " אותה – בשיעורים הראשונים של התואר השני של " מעונבות " י בכתיבה אקדמית יותר משעשו זאת שלוש השנים ה נת תרמה להב בראיון הקבלה לתואר : אטרון י אז ראש החוג לת , אלי רוזיק ' ופרופ ; התואר הראשון צומחות ן להבין מאי : " עניתי . שני שאל אותי מה אני רוצה לעשות כתלמידת מחקר

אוריון הוצאה לאור


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help