sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:13

142 ) ג ( להתחיל ללַמד מיד 142 ) ד ( לראות את האחר 143 ) ה ( חוויה 341איך ? – ) ו ( מצגת 143 ) ז ( מהי המטרה ? 144 שני סיפורים מאלפים 3 144 ) א ( סיפור השעון 145 ) ב ( המורה של טדי 941חשיבה יצירתית חלק שני : 051א . הילד הקטן 251האדם היצירתי ב . מאפייני 351תפיסה יצירתית 1 551דפוסי חשיבה 2 651פיתוח חשיבה 3 157 מבחר אינטליגנציות 4 951שלבי התהליך היצירתי 5 161טכסיסי חשיבה 6 261חיבור / איחוד ) א ( 261חלוקה ) ב ( 361הכפלה ) ג ( 361שבירת הסימטריה ) ד ( 461עקרון ההיפוך ) ה ( 461הוספת ממד ) ו ( 461צמצום ) ז ( 164 שינוי זווית ) ח ( 165 דה בונו – ששת כובעי החשיבה 7 071כיתה הפוכה 8 271אריק מאזוּר – שיטת הוראת עמיתים 9 174 שינוי מרחבי הלמידה 10 571הערכה של תהליך הלמידה 11 871סוגטה מיטרה – לומד עצמאי 12 180 הוראה קונסטרוקטיביסטית ג . 781שיעור היסטוריה 1 981שיעור מדעים 2 091שיעור ספרות 3 191שיעור מוסיקה 4 491שיעור גאוגרפיה 5 591המשחק ככלי יצירתיד . 691משחקי היכרות 1

כרמל


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help