sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

ל ומתחדש כל הזמן . הבחירה להציג דברים כך ולא אחרתוכי היֶדע מצוי בכ וקשורה לתפיסת מהות ההוראה . חרף התדמית של המקצוע ושל, היא עקרונית פתיע ומחייבהעוסקים בו ההוראה היא מקצוע יצירתי, לעיתים כאוטי, מ היצירתי במעשה ההוראה מחייב קשרהפןגמישות מחשבתית וכושר אלתור . המורה צריך להיות בכל מקום,ממדית . -ולכן עבודת המורה היא רב,ותקשורת שהוא אינו נתון להצקות או להתעללות, ,ולהשתדל לוודא שהילד בטוח יכול . בד בבד נחוץ ו ,משך היום, שהוא אהובבשלפחות ילד אחד מדבר איתו המורה אמור להנחות ולכוון את התלמיד כיצד ללמוד . כיוון לצערי החינוך אינו תופס את מקומו הראוי בשיח הציבורי והחברתי . שאין לנו שליטה על ממשלות, שרי חינוך או חקיקה, אנו יכולים לשנות רק תה, בין מורה ותלמיד . דווקא בעידן שלי בחלקת אלוהים הקטנה שלנו : בכ להכיל, טכנולוגיה מפותחת יש מקום לאנשים . להביט, להבין, לראות י . כיי ולהקשיב . המחשבים אינם יכולים להחליף זאת, וזו מהות החינוך בעינ ושניהם רוצים להתקדם . , המורה והתלמיד הם אנשים שוחרי טוב וללמודמורים והורים שרוצים ללַמדלחוקרים,ל ספר זה מיועד לאנשי חינוך, בכל ליבם, להבין את נפש הילד שמולם ולגרום לשינוי . הוא אינו מסתמך על כישרון מולד או על מתת אֵל להוראה, אלא מציג טכניקות מובהקות להשגת מטרות חינוכיות וערכיות . למרות הבעיות הקשות המאפיינות את מערכת בסמכותיות החינוך שלנו : אלימות פיזית ומילולית, זילות במעמד המורה ו המערכת, התערבות הורים לא מידתית, כיתות עמוסות ושיטות הוראה לא כל , כדברי שירה של נעמי שמר,אני מאמינה כי – כך רלוונטיות בעידן הנוכחי זה אפשרי משוםתכן, ואפשרי" . יזה י"ל פתוח ועוד לא מאוחר" וכיו"הכ יפה לתרום שנמצאים כאן היום ברחבי הארץ אנשים רבים החדורים בשא ל : הילדים . ו ולטפח את ההון האנושי היקר לנו מכ תוכן העניינים המגוון מאפשר לקורא לעיין ולקרוא בספר לפי הסדר הרצוי והוא מחפשותו כלומר לדלג ולעבור לנושאים ספציפיים המעניינים א ; לו עליהם מענה . אך כדי להבין את מערכת היחסים הייחודית והמיוחדת בין כדאי להתחיל לקרוא לפי הסדר המוצע . ראשית,צים בדיאלוג אנשים החפ ,ולשדרג אותההדרכים לטייבלהבין את מערכת היחסים בין מורה לתלמיד ואת חדשניות להפעלה . ואז לעבור להמשגה של המאפיינים היצירתיים ולגישות

כרמל


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help