sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

תח דברפ ספר זה עוסק ביחסי מורה תלמיד, ניווט כתה ולמידה משמעותית . העידן הנוכחי מבקש שינוי בשיטות ההוראה הקיימות, ובלב הגישות החדשות נמצאת שעלול עוד מעט להיכחד, . ראשיתו דן בהווה, במצב הקייםחשיבה יצירתית זאת בכוונה להעניק כלים למורה להתמודד עם צורת ו ; עדיין כאןאך הוא מצויים אנו ההוראה המסורתית הקיימת . המשכו של הספר במבט לעתיד . אלץ לערוך שינוי בגישות י של שינוי גלובלי ומערכתי שבעקבותיו נ בעיצומו מלמדים כך היוםכבר . יש מורים לא מעטים שאותןההוראה הקיימות ולעדכן אך, ושואפים להחיל גישות אלו על כל מערך הלימוד ותוכניות הלימודים כי השינוי עדיין לא , מוכנה לכך . לכן עוסק הספר בהווהאינה המערכת עדיין כדי שיתאפשר שינוי . ,התחולל, ובעתיד שאין,תה וחשיבה יצירתיתי לכאורה מדובר בשני נושאים מהותיים, ניהול כ הא בהא תליא" . כי בפועל מורה שיֵדע לבחור את ביניהם קשר . אך למעשה " תה יהיה סמכותי ומהימן בעיני י הגישה המתאימה כדי לטפל בבעיה שנוצרת בכ והדימוי העצמי שלהם יעלה . ,תלמידיו, הם יגיעו להישגים גבוהים יותר בהקבלה, מורה שעוסק בשיטות חדשניות ייתקל פחות ופחות בבעיות ו ותשומת הלב שלו, רן הוא מעוניין בלמידה משמעת . כאשר התלמיד מסתק נתונה לחיפוש פתרונות . בעידן הנוכחי מורה צריך להיות יצירתי כדי להגיב לו שיטות הואיבאופן מדויק המגביר מוטיבציה, וגם צריך לחשוב מחדש באֵ , מתַקשר את חומר הלימוד . המתח שבין יצירתיות למשמעת נראה כפרדוקס אלהאבל למעשה מתנהלת בלי חוקים או מסגרת, משום שלכאורה יצירתיות מטבע לחינוך מיטבי . ו שני צדדים של אות תות והמקצועיו ות האנושיתכונ חלקו הראשון של ספר זה מדגיש את ה כולל,הצעות פרקטיותואד המורה . החידוש העיקרי הותפקלתוההכרחי יד . לא מדוברתה בין מורה לתלמי יומיות שנוצרות בכ-תיאורי מקרה לבעיות יום במחקר תיאורי קלסי המתאר תופעה, מנתח אותה ומנסה למצוא בה היבטים חדשים, אלא בהארות ובנקודות מבט של חוקרים ומורים מהשטח . חלקו השני של הספר עוסק בחשיבה יצירתית מוכוונת תלמיד, ומביא הצעות תנה . לשיטות הוראה חדשות ויצירתיות במספר תחומי דעת . תפקיד המורה הש עלינו לחשוב שוב כיצד אנו מנחילים ידע בצורות אחרות, והאם זה מתפקידנו,

כרמל


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help