sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:5

סדרה חדשה" סדרת הספרים "פרשנות ותרבות : האדם הוא יש מפרש . בני אדם, יחידים וחברות, מנהלים את חייהם תוך פירוש מתמיד של מעשיהם, ערכיהם, עולמם ומכלול פעילותם . מעשה הפרשנות אינו רק נחלתם של חוקרי תרבות, אלא הוא בראש ובראשונה נחלתו של האדם הפועל למרחבים השונים שבהם הוא פעיל . בעולם והמנסה באופן מתמיד לתת פשר הפעילות הפרשנית היא אחד ממאפייניו הבולטים של הקיום האנושי . האדם הוא יש מפרש : כיצור חושב הוא אינו מסתפק בעשייה ; אדרבה עשייתו מלווה בהסבר או בהבנה של מעשיו . אמנות הפרשנות משוקעת בדרך כלל בפעילות הפרקטית עצמה, ינה מוארת באורה של התודעה וההכרה השיטתית . היא אינה מתבלטת, וא ואולם לעיתים קרובות נעשית הפרשנות למושא עצמאי ; או אז מוסטת תשומת הלב ממרחב הפעילות המעשית אל המרחב התאורטי . מעבר זה מסמן את ראשיתה של העבודה השיטתית המושקעת בפענוח, בניתוח ובתיאור של מרחבי הפעילות ולמת באופן מובלע פרשנות . העבודה השיטתית הזאת היאהאנושיים, שבהם מג עבודתו של התאורטיקן, ההרמנויטיקן, והיא מציינת את הפיכת הפרשנות המובלעת בפרקטיקה למומנט עצמאי . אחותה הצעירה של סדרת – סדרת הספרים "פרשנות ותרבות : סדרה חדשה" יים . הספרים עוסקת במומנטים פרשנ – הספרים הקודמת "פרשנות ותרבות" הכלולים בה עוסקים במרחב הפרשנות על מכלול היבטיו : פרשנות של טקסטים ספרותיים, פילוסופיים, דתיים ואחרים, פרשנות של תרבויות וחברות, פרשנות של מוסדות חברתיים ושל מיתוסים, אתוסים, פרקטיקות וריטואלים . סדרת הספרים ר על פרדיגמות הלקוחות מתחומי ידעכולה מתייחדת באופייה הבין-תחומי, המתגב תחומיים, ובניסיון להציע קריאה חדשנית ומאתגרת, המעוררת מחדש את השיח גם ביחס למה שנתפס כמובן ומוכר זה מכבר . * * * ספר זה עוסק בשתי סוגיות חשובות במערכת החינוך כיום : האחת, התקשורת בין ות לבעיות משמעת ; והשנייה,מורה ותלמיד, ובכלל זה ניהול כיתה והצעת פתרונ , המשלבות חשיבה 12- עדכון שיטות ההוראה הקיימות לגישות רלוונטיות למאה ה יצירתית . יש קשר בסיסי בין ניהול כיתה וחשיבה יצירתית, שכן בפועל מורה שיידע לבחור את הגישה המתאימה כדי לטפל בבעיה שנוצרת בכיתה, יהיה סמכותי ם יגיעו להישגים גבוהים יותר והדימוי העצמי שלהם ומהימן בעיני תלמידיו, ה יעלה . ובהקבלה, מורה שמלַמד בשיטות חדשניות ייתקל פחות ופחות בבעיות משמעת . כאשר התלמיד מסתקרן הוא מעוניין בלמידה, ותשומת הלב שלו נתונה לחיפוש פתרונות . בעידן הנוכחי מורה צריך להיות יצירתי כדי להגיב באופן מדויק

כרמל


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help