sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:14

14  כמת המהסס וח משם . ההטיות הקוגניטיביות שנמצאו במחקרי העבר על מציאויות מצבים פוליטיים , אינן מעידות בהכרח על נכונותן על פוליטיות או במציאויות אחרות . ההכללה של " סינדרום מינכן ", למשל , היא לכל היותר אפשרות שבחינת תקפותה כעיוות תפיסה למציאויות אחרות עדיין הכרחית . רביעית , עלינו לזכור שהעיסוק בברירת מדיניות ובקבלת החלטות שרב בו הממד הלא רציונלי . ההכרח מחקרי לתהליך נוטה להיות מאמץ רוקרטיים או לוויתורים הנובעים ו להתפשר או להיכנע ללחצים בי משיקולים הכרחיים במשטרים קואליציוניים מותיר את הדגם הרואה טענה מופרזת . , קול הגיוני בקבלת החלטות תהליך של שי פרספקטיבה ו , ולכן אני נוטה לראות ב מודע לכשלים אל אני לקבוע את אפשר מסגרת כללית של תובנות שלאורן התאורטית שהצגתי הספר על פי היגיון זה , סדר הדיון ואת סוגי השאלות שמן הראוי לשאול . ר בו עוסק בתהליך הסוציאליזציה ואשמחולק לשלושה חלקים : הראשון יבוש עולמו אני דן בהשפעות שונות של אירועים ורעיונות על ג בחלק השני אני בוחן את עולמו ההגותי הסובייקטיבי של אשכול ; על , למדיניות החוץ והביטחון של ישראל של אשכול בהקשר והפילוסופי 3 צעו בטיפולוגיה הידועה של הולסטי פי התבחינים שהו בחלק השלישי ו ; בעמדותיו האופרטיביות בתקופה שכיהן כראש ממשלה אני דן והאחרון סוגיות שקדמו למלחמת ששת הימים ולאחריה . מטרתי על ( 1969 – 1963 ) של הגותו הביטחונית של העיקרית היא לעמוד על גיבושה וייחודה גוריון ושרת . - בהשוואה לשני קודמיו בראשות הממשלה , בן אשכול יסטוריות כגון ראיונות , הדרך המתודולוגית לקשר בין עדויות ה מכתבים , פרוטוקולים וכדומה לתפיסה , נודעת בספרות המחקר , והיא סוג של מחקר איכותי לגיטימי כ-Historical Representation כנגד טוענים ים . התומכים בגישה זו בין-לאומיבספרות היחסים ה לקביעת תקֵ פות הטיעונים הביקורת על חוסר מדעיותם , שהמבחן המדעי החוקר מצליח לשכנע את קוראיו שהטיעון שהוא מציג אם מצא בשאלה נ ולאחר מהןלאחר שהוא עצמו השתכנע ראיות שהציג מבוסס דיו על המבחן הקובע הוא מידת . שניסה להתנער מהטיות פוליטיות ואישיות 4 הצלחתו לשכנע את קוראיו . אני נוטה לחשוב שזוהי גישה ראויה .

אוריון הוצאה לאור


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help