sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

8  מציאות קריאה תיאטרונית של שברי – קליידוסקופ תיאטרוני כך " ןעיפומ " דמות ה את עצב ל כל זאת במטרה ( . תואם מדריך דיקציה ) במדריך דיבור הלשים את , אנשי המקצוע . " קהל " מצד ה עורר אמון והזדהות ל : שתשיג את המטרה להכניסו לתוך החליפה שתמכור אותו לציבור במיטב כדיביצועיו של הפוליטיקאי נטית ת הזהות האו – " אני " הגבולות בין ה עושים זאת תוך התוויית , " כאילו " הכלים של ה הוא עוטה על ש הלוא היא הזהות השאולה , " חרא " לבין ה , האישית של הפוליטיקאי – " פרסונה " בפוליטיקה זו הו , בתיאטרון זו הדמות הבדיונית " . הופעה " לצורך ה עצמו . לקהלו " מוכר " דמות שהשחקן ה – " כה מס " : במקור עדות " מי שעוקב בעין בוחנת אחר . מסוג שונה לחלוטין " תיאטרון " ומתקיים גם יכול להבחין כי , של אירועי לחימה – בטלוויזיהבעיקר – " מצולמת אובייקטיבית תעמולה המתחזה : במילים אחרות " . מישחק מול המצלמה " התיעוד הוא לא יותר מאשר ומביימים " קורבנות " ארגונים אסלאמיים אוהבים במיוחד להציג עצמם כ . למציאות אותם רואים לא פעם כיצד , כאשר המצלמה ממשיכה לעבוד " . הרוגים " ו " מתים " צילומי , ואף קמים ועוברים בהליכה זקופה למקום אחר , מצחקקים , מתגלגלים , זזים " הרוגים " להמשיך להאמין " מאמינים " זה לא מפריע ל . את המצלמה " כיבה " בהנחה שמישהו בגדה ובמקומות , הססגוניות בעזה " תהלוכות הניצחון " גם " . שחקנים " במותם של אותם נישאים על כתפי מבוגרים נושאים בגאון טילים שבהן ילדים ה , אחרים בעולם המוסלמי מזכירות את השימוש שעושה , ניקובים צבועים כהלכה ' עשויים מקרטון או קלצ . במה כדי להכניס את הקהל באולם לתוך העולם הבדיוני הרצוי - התיאטרון באביזרי תהיתי לא פעם אם היעדרו הבולט של התיאטרון בתרבויות האסלאמיות איננו יותר סגור אלא " אולם " אבל לא ב , במלוא עוצמתו , התיאטרון קיים שם : ות אופטיתמטע ההטעיה והולכת השולל הם חלק מתרבות , כאשר הבדיה והבדיון . במציאות הפתוחה וכל , במה – שם כל העולם ? מחולקת לבמה ואולם " תיאטרון " מי צריך זירת , " אמונה " ה " . ה פנטזִיָ " קוראים לזה , ברגעי שפיות , אפילו הם עצמם . תיאטרון – המתרחש משקפים את סקרנותי באשר לגבולות הנמתחים בין קליידוסקופ תיאטרוני - המאמרים ב . הבדיון למציאות ולמישחקי ההשתקפויות ביניהם מבקש להוכיח , " מוצא התיאטרון באספקלריה של מישחקי תפקידים " , המאמר הראשון לעתים יעיל ומהנה יותר – אנושי אימננטי לקריאת העולם " כלי " כי התיאטרון הוא , גם אמצעי לבניית עולמות בדיוניים בזמן ובו – מהקריאה של העין האנושית ו באינטראקציה משחקית עם מאוויי / שאיפותיו / שמאפשרים לפרט להבין את צרכיו . אחרים מעמת את גיבורו של המחזאי , " אורפיאוס בצומת שלושת המיתוסים " , המאמר השני

אוריון הוצאה לאור


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help