sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:7

7  התיאטרון לקרוא עולמות - ת חוץ באלמנטים תיאטרוניים למטרו שנעשה אני מתכוונת לשימוש . בתוֹכנוּ אלא זה שמקובל , לא זה של הילדים , קח את המישחק ינ . היומיומיים ם בחיי , תיאטרוניות זה שמחוץ לבמת , " מציאותיים " בחינת מקומו של המישחק בחיים ה . בתיאטרון אלה מקפידים לעטות גלימה . עורכי הדין נתבונן ב : לדוגמה : היא אתגר מרתק , התיאטרון שם הם עדיין חובשים פאה , דינות כמו בריטניהויש מ , שחורה בבואם לאולם המשפט . היומיוםשאופנת הפאות הללו חלפה מזמן מעולם פי - על - אף , לבנה מתולתלת על ראשם ותיאור , בבית המשפט " מופיעים " המשפטנים לציין שהםמקפידים , ואם בכך לא די " . התדיינות " שגור ומקובל עליהם יותר מאשר כ " הופעה " פעילותם באולם המשפט כ בעולמו הבדיוני של – המופיעות – הפועלות " דמויות " האם הם רואים את עצמם כ מן בועה בדיונית תלושה , הוא עולם לעצמו " עולם המשפט " האם לדידם ? התיאטרון מתקבל הרושם , אילו הערכות דין ופסקי דין - למקרא אי , לעתים , אכן ? המציאות , בהצגת מעגל הגיר הקווקאזי של ברטולד ברכט , שמנהל אצדק הקרקסי שהמשפט אבל האם המופיעים . משקף את הצדק יותר מזה הבא לידי ביטוי באולמות המשפט עולםרואים עצמם כפועלים ב – עורכי הדין והשופטים – הלוא הם המופיענים , עצמם ? ובפני מיהם מופיעים – בדיוק – היכן , ואם לא ? תיאטרוןדמוי שבהן מקובל שההליך המשפטי מתנהל מול , בקהילות : אקח דוגמה זו צעד נוסף קדימה יתנו " ש – מטעם התביעה ומטעם ההגנה כאחד – חזקה על עורכי הדין , " חבר מושבעים " , " קהל " באותו אולם עצמו נמצא גם ה " . חבר מושבעים " משכנעת לפני אותו " הופעה למעשה יש לנו כאן מבנה קלאסי " . חבר המושבעים " המתבונן הן במופיעים כולם הן ב ; " אירוע " כל ה " מוצג " הלוא הם הקהל שלפניו , " צופים " באולם יושבים ה : של תיאטרון ועל אותה ; והעדים ( הנאשמים ) הנתבעים , עורכי הדין והשופטים " משחקים " על הבמה שהבמאי או הארכיטקט , של חבר המושבעים " תיאטרון בתוך תיאטרון " במה פועל גם תלוי בהתייחסות אל , קצת מעליה או קצת מתחתיה , ימצב אותו בצדה של במת השיפוט . פונקציה שיפוטית זו באותה קהילה " ר תמכו " שלהם או בדמות ש - האם הם מופיעים בפני הציבור בדמותם ? והפוליטיקאים מי שמבקש להשיג מטרה ? " בניית תדמית " אותם הכי טוב בבחירות או בפורומים של , ואפילו בקרב ציבור עוין לה , בקרב ציבור אמורפי מבחינת עמדותיו לאותה מטרה שלו כדי לזכות באמון הראשוני הנדרש ליצירת תקשורת טובה - עדיף לשנות את דמותו מ כמו עיצוב , הוא מסתייע באמצעים תיאטרוניים לצורך זה . בהופיעו לפני אותו ציבור דמות ה בניית , ת ההופעה תכנון סצנ , תו חלל וא ושליטה ב " הופעתו " שבו מתרחשת חלל ה ואפילו , ( תואם במאי ) מעצב הופעה , ( תואם מחזאי ) הרצויה תוך היעזרות בכותב נאומים

אוריון הוצאה לאור


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help