sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

ע ת ה תב ו נ ה | 11 עדיין לא ברורות לנו וחסרות לנו עדיין 'הוראות ההפעלה' שלה . חשיפת מתנת תקופת החיים החדשה ו'הוראות ההפעלה' שלה היא הנושא של ספר זה . לכל אלה הגעתי רק לאחר מסע מחקרי-התנסותי מרתק, שנמשך כבר למעלה משלוש-עשרה שנים, שבו התנסיתי על עצמי הלכה למעשה ביישום של תקופת החיים החדשה ובפירותיה . אני משתף אותך הקורא גם בתיאור המסע הזה כדי להמחיש לך שהטיעונים שאני מעלה בספר אינם תיאורטיים בלבד, הם מעשיים וגם אתה יכול להתנסות בהם . את מה שבתחילת המסע שלי חוויתי כ'הגיל הנעלם' עתה יכולתי לחוות כ'תבונת הגיל החדש' . הגיל החדש הזה הוא חדש לא במובן שאנו מתייחסים ל'חדש' כאשר אנחנו קונים חולצה חדשה או רכב חדש, אלא במובן עמוק יותר ומרחיק לכת . ה'חדש' בהקשר זה הוא בהבנה שהגיל הכרונולוגי שבו מצופה כי נצא לפנסיה - והוא מסמן חברתית את המעבר מתקופת הבגרות לתקופת הזקנה - אינו הגיל המשמעותי לנו בתקופת החיים החדשה . הגיל המשמעותי לנו בתקופת חיים זו הוא 'הגיל התפקודי' שלנו – הגיל המשקף כיצד אנחנו מתפקדים גופנית, שכלית, מנטלית וחברתית . הגיל התפקודי שלנו הוא שיקבע מעתה הן את איכות חיינו והן את תוחלת החיים האישית שלנו . באמצעות ההתמקדות בו נוכל להפוך את תקופת החיים שלפנינו לתקופה של צמיחה אישית . בספר שלושה חלקים . החלק הראשון של הספר - 'המסע מהגיל הנעלם לתקופת התבונה' מתאר את מסע הגילויים שעברתי עד שהבנתי את מהותה של תקופת החיים החדשה ואת האפשרויות החדשות שהיא פותחת בפנינו . בחלק השני - 'לקראת תיאוריה של תקופת התבונה', אני מניח את הבסיס לתיאוריה של 'תקופת

ספרי ניב


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help