sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

ועוד סיבוב פרסה – נפתלי בנט . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 143 לנווט אל הקדמה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 156 שער שלישי : הדרך לשינוי – מתווה לעיצוב וארגון מחדש של הלימודים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 161 מהפכות מול חומות בית הספר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 163 תכנים וכישורים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 166 זהות אישית, ערכים, משמעת ואחריות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 203 מתודות של הוראה ולמידה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 215 מבנה הלימודים וסביבות הלמידה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 241 מדידה והערכה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 252 תפילה למורים וברכה לתלמידים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 260 ביבליוגרפיה ונספחים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 263 לוחות ותרשימים לוח 1 : מאפייני התבנית החינוכית בתקופת המודרנה . . . . . . . . . . . . . . . . 50 לוח 2 : מאפייני התבניות החינוכיות של תקופת המודרנה ושל תקופת הפוסט-מודרנה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 92 תרשים 1 : דוגמה לחלוקת תחומי הדעת של תרבות האדם, לאשכולות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 181 תרשים 2 : מודל התפתחות של הזהות האישית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 204 תרשים 3 : מבנה הפירמידה של מקבצים לבחירת נושאי לימוד, במהלך 12 שנות לימוד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 246 תרשים 4 : מבנה עקרוני של מרכזי הלימוד וכיתות האם בבית הספר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 248 תרשים 5 : מבנה תעודת גמר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 250

ספרי ניב


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help